joi, 7 februarie 2013

Amna, primul artist român care va cânta cu Adele, PSY, Pitbull şi Guetta

Amna, primul artist român care va cânta cu Adele, PSY, Pitbull şi Guetta:
Amna, solista care se bucura de un veritabil succes internaţional graţie hiturilor sale, va deveni, luna viitoare, primul artist român care va cânta pe aceeaşi scenă cu Adele, PSY, Pitbull şi David Guetta.
Dupa succesul din Europa şi America Latină, Amna a cucerit şi Africa, artista fiind de două ori nominalizată la Tunisia Music Awards. Acesta este cel mai important eveniment muzical de pe continentul african, iar printre numele mari confirmate să susţină recitaluri se numară şi Adele, PSY, Pitbull şi David Guetta.



“La asta chiar nu m-am aşteptat. Ştiam că piesele mele sunt în topuri şi în Tunisia, însă când am fost contactată de organizatori şi mi s-a propus să cânt pe aceeaşi scenă cu Adele, PSY sau Pitbull am crezut că totul este doar o glumă. Tot aşteptam să-mi spună cineva că e o păcăleală, însă, din fericire nu este aşa şi o să susţin un show în cadrul acestui eveniment”, a declarat Amna.
Cântăreaţa are mari şanse să fie premiată în cadrul acestei Gale
De asemenea, Amna este nominalizată la două categorii: Best Female şi Best New Artist. “Mă onorează nominalizările şi sunt convinsă că am mulţi fani în Tunisia

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: