luni, 4 februarie 2013

Ioana Tufaru, BATJOCORITĂ de Adriana Bahmuțeanu: ”La mine nu vii cu jegul pe tine" - Vedete de la noi | Libertatea.ro

Ioana Tufaru, BATJOCORITĂ de Adriana Bahmuțeanu: ”La mine nu vii cu jegul pe tine" - Vedete de la noi | Libertatea.ro: "Când te speli, trebuie să te speli și în urechi. Cum să stai cu cleiul ăsta? De câte săptămâni nu te-ai mai spălat în urechi. Și cum să stai cu ghearele alea la picioare și cu jeg între degete. Nu-mi vine să cred, îmi vine să vomit. Nu mi se pare normal ca o femeie de 30 de ani să fie în halul ăsta", a spus Adriana.

Pentru munca depusă, curățirea grădinii, Adriana i-a dat Ioanei 50 de lei și i-a spus că atât îi va da și în continuare dacă vine să muncească la ea.

"Ca să intre la mine în curte, trebuie să te speli. La mine nu vii cu jegul pe tine. Eu sunt de acord să vină la mine să muncească. O dată pe săptămână eu îi dau 50 de lei", a mai spus Adriana Bahmuțeanu în cadrul emisiunii Acces Direct de la Antena 1."

'via Blog this'

Niciun comentariu: