sâmbătă, 20 aprilie 2013

Andreea Marin fuge de fostul soţ - Vedete > EVZ.ro

Andreea Marin fuge de fostul soţ - Vedete > EVZ.ro: "Ea nu a stat foarte mult la petrecerea boss-ului de la Media Pro şi a plecat la scurt timp după ce şi-a făcut apariţia fostul ei soţ, Ştefan Bănică (45 ani) şi fiul acestuia, Radu Ştefan, în vârstă de 11 ani.

La plecare, Andreea a plecat la braţul unui bărbat necunoscut care a condus-o până în locul în care şi-a parcat automobilul şi despre care vedeta spune că este bodyguardul fostului ei soţ. "Bărbatul cu care am plecat este bodyguardul lui Ştefan. În van se caută interpretări, care să creeze false impresii, ne înţelegem foarte bine, am stat un timp cu Ştefan şi cu Ştefănel, apoi am plecat, pentru că am o fetiţă acasă şi i-am promis că adormim împreună", a declarat Andreea Marin pentru Click!"

'via Blog this'

Niciun comentariu: