joi, 28 august 2014

Raul Gheba şi Mircea Badea

  1. VIDEO Cum au incercat motociclistii sa bruieze emisiunea ...

    economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-17986486-video-cum-incer...
    Acum 18 ore - VIDEO Cum au incercat motociclistii sa bruieze emisiunea lui Mircea Badeade miercuri seara. Raul Gheba/Sector 7: "Eu am fost platit de ...


    1. Yahoo News Romania ‎- În urmă cu 14 ore
      Clipul în care comediantul Raul Gheba a declarat că a fost „plătit cu 100 de lei de Traian Băsescu“ pentru a boicota emisiunea lui Mircea ...



    1. VIDEO. Motocicliștii S-au Strâns Să-l Enerveze Pe Badea ...

      www.paginademedia.ro/.../video-motociclistii-s-au-strans-sa-l-enerveze-p...
      Acum 20 de ore - Raul Gheba, Sector 7: „Eu am fost plătit de Traian Băsescu. ... aseară în fața sediului Antenei 3, unde Mircea Badea și-a făcut de mai bine de ...
    2. „Băsistul“ Raul Gheba, despre Mircea Badea: „Am fost nişte ...

      adevarul.ro › Entertainment › Comedy
      Acum 16 ore - Clipul in care comediantul Raul Gheba a declarat ca a fost platit cu 100 de lei de Traian Basescu pentru a boicota emisiunea lui Mircea Badea ...
    3. Toate felurile în care va fi făcut Raul Gheba diseară la Badea

      erevan.ro/.../toate-felurile-care-va-fi-facut-raul-gheba-diseara-la-badea/
      Acum 17 ore - Raul Gheba este un tânăr comediant care aseară a fost la Antena 3 să documenteze să protesteze împotriva lui Mircea Badea. Au mai fost și ...
    4. „Băsistul“ Raul Gheba despre Mircea Badea: „Am fost nişte ...

      stiridebuzau.ro › Adevarul
      Acum 14 ore - Clipul în care Raul Gheba, comediantul care a declarat că a fost „plătit cu 100 de lei de Traian Băsescu“ pentru a boicota emisiunea lui Mircea ...
    5. VIDEO. Mircea Badea și motocicliștii. Ce NU sa văzut la TV ...

      www.reportervirtual.ro/.../video-badea-si-motociclistii-ce-nu-s-a-vazut-la...
       Evaluare: 4,9 - ‎37 de voturi
      Acum 21 de ore - Ei au fost nemulţumiţi că Mircea Badea a avut un comportament agresiv şi .... Reportajul de la fața locului făcut de Raul Gheba care a trollat un ...
    6. M-am dus la Mircea Badea acasă ca să fiu imparțial și m ...

      www.vice.com/.../m-am-dus-la-mircea-badea-acasa-ca-sa-fiu-impartial-si...
      Hei, salut, sunt Raul și sunt băsist! ... De Raul Gheba aug. 28 2014. 0 ... mișcarea asta sociala inedită, un live trolling, practic un flashmob la Mircea Badea.
    7. Daily Insider | „Băsistul“ Raul Gheba despre Mircea Badea ...

      dailyinsider.biz/.../basistul-raul-ghebadespre-mircea-badea-am-fost-nistet...
      Acum 16 ore - Clipul în care Raul Gheba, comediantul care a declarat că a fost „plătit cu 100 de lei de Traian Băsescu“ pentru a boicota emisiunea lui Mircea ...
    8. VIDEO Cum au incercat motociclistii sa bruieze ... - Time3.ro

      www.time3.ro/.../video-cum-au-incercat-motociclistii-sa-bruieze-emisiun...
      Acum 3 zile - Raul Gheba/Sector 7: Eu am ... HotNews - actualizat acum: 1 oră. "Pe sticla", emisiunea de miercuri seara a lui Mircea Badea a decurs fara ...

    Niciun comentariu: