miercuri, 22 octombrie 2014

VIDEO. Turcescu, Un Nou Apel Către Ghiță “să-și Ia Reporterii De La Portiță”. De Data Asta A Chemat Poliția | Pagina de media – Petrişor Obae

VIDEO. Turcescu, Un Nou Apel Către Ghiță “să-și Ia Reporterii De La Portiță”. De Data Asta A Chemat Poliția | Pagina de media – Petrişor Obae: "“Au venit politistii dupa apelul meu la 112. Discutia dintre mine si “echipa” RTV a fost inregistrata de cameraman desi i-am atras atentia, si eu, si politistii, ca nu sintem de acord sa fim filmati. N-am facut scandal. Doar le-am explicat ca daca ar fi vrut de la mine un interviu ar fi sunat la usa, le-as fi deschis si le-as fi spus daca am ceva de declarat au ba. I-am atras atentia reporterului de la RTV ca incalca grav normele deontologice, ca procedeaza incorect din punct de vedere jurnalistic”, a mai povestit Robert Turcescu."



'via Blog this'

Niciun comentariu: