skip to main |
skip to sidebar
15 februarie: Huidu a intrat ieri în direct la Kiss FM: "
Şerban Huidu şi-a vizitat, ieri dimineaţă, colegii din studioul Kiss FM şi a intrat în direct la emisiunea Cronica Cârcotaşilor, notează Mediafax și Evenimentul Zilei, care citează un comunicat al postului Prima TV. Şerban Huidu a intrat în direct la Cronica Cârcotaşilor şi a făcut emisie câteva minute alături de Mihai Găinuşă şi de Oana Paraschiv. Reprezentanţii postului de radio au declarat pentru Mediafax că nu s-a luat încă o decizie privind momentul în care Şerban Huidu va reveni în postura de realizator, alături de Mihai Găinuşă, la matinalul Cronica Cârcotaşulor. “A venit doar să ne salute şi a stat puţin alături de noi în studio”, au explicat reprezentanţii Kiss FM.
Televiziunile comerciale nu vor mai fi obligatorii la retransmisie în grilele operatorilor de cablu, potrivit unei iniţiative legislative de modificare a Legii audiovizualului, semnată de vicepreşedinţii PDL Raluca Turcan şi Cezar Preda, dar şi de deputaţii PDL Doiniţa Chircu şi Brînduşa Novac, scrie Mediafax. Această propunere legislativă a fost depusă săptămâna trecută la Parlament. În prezent, legea audiovizuală le impune operatorilor de cablu obligativitatea de a retransmite toate televiziunile operate de Societatea Română de Televiziune (SRTv), televiziunile stabilite prin acorduri internaţionale (TV5) şi celelalte servicii de programe libere la retransmisie în ordinea indicelui anual de audienţă.
Operatorii de cablu nu vor mai fi obligaţi să retransmită televiziunile comerciale – proiect
După zece ani pe sticlă, în care s-a certat cu toţi patronii de televiziuni, Luis Lazarus îşi face postul lui: Zeus TV. Promite că va ajuta săracii, că va educa lumea, dar spune că are nevoie de “accente tabloide”, pentru audienţă. „În 2000, aş fi vrut să lucrez la ProTv. Acum nu. Îi torpilez! Încep cu ăştia micii, OTV, caca-maca, apoi trec la ai mari: ProTV, Acasă, TVR-urile, Antenele”, a declarat Lazarus într-un interviu pentru Evenimentul Zilei. Iată cum sună planurile de viitor ale noului patron de televiziune: „ După un an, listez Zeus TV la bursă. Toţi vor lua acţiuni. Şi lumea va zice: mă uit la televiziunea mea. Trebuie să îi fac audienţă, din ea câştig”. „În 2011, este foarte greu să porneşti un proiect viabil în TV. Oferta de posturi e extrem de variată, iar piaţa de publicitate nu oferă suficient de mulţi bani.“, a declarat Petrişor Obae, editor paginademedia.ro.
Luis Lazarus mută “Ferma animalelor” de la OTV la Zeus TV
Consiliul Concurenţei a colectat “impresii din piaţă” pe marginea angajamentelor asumate de FRF şi LPF privind drepturile de televizare a meciurilor de fotbal din Ligă, “impresii” care ar urma să fie discutate în cadrul unei conferinţe, în perioada imediat următoare, după cum au spus pentru HotNews.ro reprezentanţi ai autorităţii. Drepturile media pentru campionatului naţional al Ligii I vor fi împărţite într-un număr de pachete separate care vor conţine drepturi exclusive sau non-exclusive, pentru diverse platforme media (radio, internet, telefonie mobilă, TV). Angajamentele LPF au stârnit însă discuţii în rândul membrilor Ligii, cluburile dorind ca drepturile media să fie vândute la comun şi nu în mai multe pachete distincte. Astfel, aprobarea Caietului de sarcini al licitaţiei pentru drepturile TV ale Ligii 1 pe următoarele trei sezoane competiţionale a fost amânată ieri de Adunarea generală extraordinară a LPF, urmând a se relua săptămâna viitoare.
Consiliul Concurenţei a terminat consultările pe marginea angajamentelor LPF-FRF. Situaţia drepturilor TV ale Ligii va fi discutată public în următoarele zile
Televiziunile şi radiourile care vor încălca legislaţia privind “dreptul la propria imagine”, “protejarea demnităţii” şi “prezumţia de nevinovăţie” riscă să primească amenzi între 60.000 de lei şi 200.000 de lei, de la CNA, potrivit unei iniţiative legislative de modificare a Legii audiovizualului, scrie Mediafax. În schimb, pentru încălcarea legislaţiei audiovizuale privind “protejarea egalităţii în drepturi şi egalităţii în şanse, nediscriminării pe criterii de rasă, sex, naţionalitate, religie, convingeri politice, orientare sexuală ori stare socială”, televiziunile şi radiourile vor fi sancţionate cu amenzi de la 30.000 de lei la 200.000 de lei.
Posturile TV care încalcă legislaţia privind demnitatea umană riscă amenzi între 60.000-200.000 lei
Ziarul Financiar este publicaţia care a atras cea mai multă publicitate plătită luna trecută, , cotidian urmat de România liberă, de revistele Marie Claire, Cosmopolitan, Tabu, Esquire, Avantaje, Harper’s Bazaar, Elle şi de ziarul Gazeta Sporturilor, au declarat reprezentanţii BRAT pentru Hotnews. Ziarul Financiar şi România liberă au avut şi cele mai multe advertoriale în rândul publicaţiilor monitorizate, urmate fiind de revistele Tabu, Marie Claire, Cosmopolitan, Avantaje, Elle, Esquire, Harper’s Bazaar şi Unica. Datele acestea fac parte din primele rezultate ale serviciului serviciul Monitorizarea Investiţiilor în Publicitate-Presă Scrisă, lansat recent de BRAT.
Monitorizare BRAT: Un ziar financiar, unul generalist, unul sportiv şi şapte reviste au atras cea mai multă publicitate în ianuarie
Dacia a fost cea mai mediatizată marcă auto în presa din România în 2010, brandul românesc fiind urmat în top 10 de Renault, Mercedes, BMW, Ford, Volkswagen, Audi, Toyota, Ferrari şi Opel, potrivit unei analize realizate de Mediafax Monitorizare. Analiza evaluează numărul de referiri înregistrat de 59 de mărci auto în decursul anului trecut, în articolele din presa scrisă centrală, precum şi în emisiunile de radio şi televiziune, scrie agenția Mediafax.
Dacia, cea mai mediatizată marcă auto în presa din România în 2010 – top Mediafax Monitorizare
Parlamentul European dezbate mâine controversatul act normativ şi va adopta o moţiune. Există diferenţe de atitudine între grupul politic majoritar, PPE, din care face parte premierul ungar, Viktor Orban, şi restul europarlamentarilor, scrie Adevărul. Dezbaterea se anunţă animată, în condiţiile în care cel mai mare grup politic, PPE, a adoptat un ton mult mai relaxat în privinţa legii emise la Budapesta, în comparaţie cu celelalte grupuri. Discuţiile se vor încheia joi, prin votarea unei moţiuni. Grupul liberalilor (ALDE) cere Budapestei să modifice legea. „UE e fondată pe valori ce garantează libertatea de exprimare şi informare”, scriu liberalii în moţiunea lor pentru rezoluţie. Singurii europarlamentari români care se regăsesc printre semnatarii moţiunilor sunt Renate Weber şi Norica Nicolai, din partea ALDE.
Legea ungară a presei, luată la bani mărunţi
Numărul spectatorilor din Uniunea Europeană care au trecut pragul cinematografelor anul trecut a scăzut cu 2%, fiind vândute aproximativ 961 de milioane de bilete, scrie Financiarul, care citează un comunicat al organizaţiei European Audiovisual Observatory (EAO). Acesta precizează că 2010 a fost un an cu rezultate mixte, audienţa din cinematografe variind pe pieţele europene. Astfel, numărul celor care au ales să vizioneze un film în sălile de cinema în 2010 a punctat un declin în 11 pieţe, în timp ce în restul pieţelor luate în calcul (din cele 23 din UE pentru care au fost disponibile datele) audienţa s-a majorat. În termeni ai majorării numărului de spectatori în 2010 faţă de 2009, România este liderul clasamentului cu un plus de 28,8%, până la 6,8 milioane de bilete vândute.
România, cea mai mare creştere a vânzărilor de bilete de cinema: +28,8%
Operatorul de servicii de curierat expres şi logistic DHL va sponsoriza clubul de fotbal Manchester United, în urma unui contract de ordinul milioanelor, semnat pe 3 ani, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brand Republic.
DHL sponsorizează Manchester United
BCR a aniversat un an de la deschiderea primei sucursale virtuale în Second Life, un spaţiu 3D dedicat atât promovării produselor şi serviciilor băncii, cât şi interacţiunii directe cu utilizatorii români activi pe platforma online, scrie IAA.ro. Sucursala virtuala este realizata dupa modelul celor din realitate, ocupa o suprafata de 1664 mp si este plasata chiar in centrul singurului oras romanesc reprezentat in Second Life – Virtual Bucharest. De la deschidere, unitatea BCR a fost vizitata de peste 36.000 de utilizatori.
Peste 36.000 de vizitatori au trecut pragul sucursalei virtuale deschisă de BCR în Seccond Life, de la începutul anului trecut
"
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu