vineri, 25 februarie 2011

Emisiuni matinale cu conotaţii sexuale sanţionate de CNA

Decizia nr. 214 din 24.02.2011 - CNA: "Nepotul: Vă sun în legătură cu anunţul din ziar, fata cu…Puteţi să-mi spuneţi şi mie tariful?
Prestatoarea: 800 de mii etajul şi 1.500.000 parterul! (repetă încă o dată preţul)
Nepotul: Bun. Şi dacă mai vin cu cineva cât m-ar costa?
Prestatoarea: Dublu! Dar pe rând, nu amândoi odată!
Nepotul: Eu vreau să vin mâine, vreau să vin cu bunicul meu, e vreo problemă?
Prestatoarea: A, nu! Nu! Nu pot să fac cu un schelet sau mai ştiu eu, cu o mortăciune…e prea mult pentru mine, deci, aşa nu!
Prestatoarea: Cu bătrânii nu mă bag, cu schelete ambulante, nu!... Am păţit-o cu un taximetrist, avea omul 68 de ani şi mi-a făcut preinfarct! Eu sunt puţin mai focoasă, l-am luat prea tare şi a venit cu taxiul şi a plecat cu ambulanţa."

Niciun comentariu: