luni, 7 februarie 2011

Mirel Palada, partener al Companiei de Cercetare Sociologica si Branding, discuta online cu cititorii HotNews.ro, marti, de la ora 11.00

Mirel Palada, partener al Companiei de Cercetare Sociologica si Branding, discuta online cu cititorii HotNews.ro, marti, de la ora 11.00: "Sondajele de opinie - se adapteaza statistica realitatii sau invers? Cum se imparte piata institutiilor de sondare si de unde apar diferentele uneori consistente intre diferitele pool-uri? Cat adevar e in sloganul: “cine comanda un sondaj isi comanda si rezultatele?” Cum a modificat criza comportamentul social? Despre sondaje si teorii sociale sau despre cine si cum ne “modeleaza” socialmente, Mirel Palada (alias Turambar), partener al Companiei de Cercetare Sociologica si Branding, va discuta online marti cu cititorii HotNews.ro, incepand cu ora 11.00.
  • Puneti intrebari prin formularul de comentarii de la sfarsitul articolului.
"

Niciun comentariu: