Audiența emisiunii Românii au talent continuă să crească. După trei ediții în care ratingul a fost din ce în ce mai mare, a patra ediție a show-ului trece de pragul mediu de 2,5 milioane de telespectatori în mediul urban.
La nivel național, media a sărit de patru milioane de telespectatori.
Datele la nivel urban dar și național și vârfurile de audiență, în continuare:
La nivel urban:
- Emisiunea Românii au talent a fost văzută, în medie, de 2,55 milioane de români din mediul urban.
- La 22.39 (minutul de aur în mediul urban), la evoluțiile de la Pro TV se uitau 3,28 milioane de români (28,6 rating).
- Audiența posturilor TV, în mediul urban, pe intervalul emisiunii Românii au talent:
1. Pro TV: 2,55 milioane de telespectatori (22,2 rating). Cota de piață a fost de 44,3%.
2. Antena 1: 635.000 (5,5). Cotă de piață 11%.
3. TVR 1: 226.000 (2)
4. Kanal D: 224.000 (1,9)
5. Realitatea TV: 203.000 (1,8)
Peste patru milioane media la nivel național
- La nivelul întregii țări, emisiunea Românii au talent a fost văzută, în medie, de peste 4 milioane de români.
- Vârful de audiență la nivel național a fost înregistrat la ora 22.08, când 5,07 milioane de români erau pe Pro TV.
- Audiența posturilor TV, la nivel național, pe intervalul emisiunii Românii au talent:
1. Pro TV: 4,059 milioane de persoane
2. Antena 1: 1,034
3. TVR 1: 550.000
4. Kanal D: 473.000
5. Realitatea TV: 327.000
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu