Românii sunt din ce în ce mai “prinși” de show-ul Românii au talent. Ediția de vineri a scos un rating mediu mai mare decât primele două ediții.
În mediul urban, programul de pe Pro TV a fost urmărit, în medie, de 2,4 milioane de telespectatori, un rating de aproape 21%.
Audiența posturilor TV pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel URBAN:
1. Pro TV: 2.401.000 telespectatori (20,9 rating). Cotă de piață: 42,8% (aproape 43% din telespectatorii care se uitau la televizor erau pe Pro TV)
2. Antena 1: 496.000 (4,3). Cotă de piață: 8,9%.
3. Kanal D: 236.000 (2,1)
4. TVR 1: 233.000 (2)
5. Prima TV: 215.000 (1,9)
- Cel mai vizionat minut, după media în mediul urban, a fost 22.14: în acel minut, 3.08 milioane de orășeni erau pe Pro TV.
Patru milioane de telespectatori medie la nivel național
La nivelul întregii țări, emisiunea Românii au talent a fost urmărită, în medie, de 3.98 milioane de telespectatori. La ora 22.14, în minutul cu cea mai mare audiență, peste cinci milioane de români se uitau la show.Audiența posturilor TV pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel NAȚIONAL:
1. Pro TV: 3.985.000 de telespectatoriCitește și:
2. Antena 1: 815.000
3. TVR 1: 594.000
4. Kanal D: 552.000
5. Prima TV: 418.000
"
Un comentariu:
Ma bucur foarte mult ca aceasta emisiune are loc si la noi in tara pentru ca romanii chiar au talent. Iar acest lucru trebuie sa fie descoperit de cineva si sa-i ajute in acest sens. De aceea mi se pare foarte buna aceasta emisiune pentru ca le da sansa de a se face cunoscuti si de ce nu chiar sa castige...macar experienta daca nu premiul cel mare. Mie mi se pare foarte buna emisiunea si consider ca si ceilalti romani o apreciaza avand in vedere rating-ul acesteia.
Trimiteți un comentariu