marți, 29 martie 2011

Spotul TVR “Închişi în paradis”, nominalizat la PromaxBDA Europe 2011

Spotul TVR “Închişi în paradis”, nominalizat la PromaxBDA Europe 2011: "

Spotul Închişi în paradis, realizat de TVR pentru promovarea campaniei sociale Oamenii deltei, este nominalizat la festivalul destinat specialistilor din promo, design si marketing PromaxBDA Europe 2011.

Înainte de alte detalii, iată clipul de promovare:

Click here to view the embedded video.

Promo-ul este nominalizat la categoria Best Public Service Announcement şi concurează cu spoturi realizate de posturile Fox International, MTV International, Deutsche Welle, TVE şi Nickelodeon North Europe.

Lista completă a nominalizaţilor o puteţi găsi aici. Câştigătorii acestei competiţii vor fi anunţaţi 12 aprilie, la Berlin.

Aceasta este prima nominalizare a unei televiziuni din România la RomaxBDA, competitia care premiaza creativitatea si excelenta in promourile TV, potrivit comunicatului TVR.

Spotul a fost realizat în cadrul Direcţiei Marketing şi Vânzări a TVR de Raluca Andreica (producător promo) şi Florin Coman (director de creaţie).

Ce spune Florin Coman despre spotul Închişi în paradis?

“Pentru ca Delta e privita ca un paradis pe pamant, spotul vorbeste despre oamenii de aici ca despre niste privilegiati. Ce conteaza ca nu au un dispensar unde sa mearga?

Ce conteaza ca sunt copii care nu-si pot continua studiile, ce conteaza ca de-a lungul iernii nu ajunge nimeni la ei? Traiesc in locul in care noi, oamenii de oras, visam sa ajungem.

Ce vedem in imagini contrasteaza flagrant cu discursul folosit, asa ca publicul intelege foarte bine cum stau, de fapt, lucrurile”, afirma Florin Coman.

“Oamenii Deltei” este o campanie de sensibilizare fata de locuitorii din zonele izolate ale Deltei Dunarii.

In cei 3 ani de campanie, acestia au primit materiale de constructie, alimente, locuri in tabere scolare, haine si medicamente. Campania “Oamenii Deltei” continua si in acest an la TVR.

"

Niciun comentariu: