luni, 28 martie 2011

Ştiri din jurnalism,jobing,cultură, nvăţământ 28 martie

Curs de jurnalism



  • Posted: 28 Mar 2011 07:10 AM PDT
    (P) Taberele de limbi straine - optiuni pentru o vacanta distractiva si educativa: "Se apropie sfarsitul anului scolar si multi parinti se intreaba ce vor face copiii lor in aceasta vara. Cursurile de limba straina intr-o tara straina devin, din ce in ce mai des, o alternativa preferata atat pentru invatarea unei limbi straine cat si pentru vacanta in sine."
    Posted: 28 Mar 2011 07:06 AM PDT
    Vîntu a "bătut" cu bodyguarzii la Realitatea TV să oprească "aiurelile" Wikileaks: "'Dezvăluirile despre moguli şi politicieni' anunţate ieri de Realitatea TV l-au făcut pe Sorin Ovidu Vîntu să vină în grabă la sediul teviziunii pentru ca împreună cu 40 de bodyguarzi să oprească publicarea telegramelor..."
    Posted: 28 Mar 2011 04:53 AM PDT
     Câştigătoarea coroniţei de Miss Preuniversitaria 2011 Botoşani, Lorena Cluci ne vorbeşte despre participarea la concurs şi mai mult, despre viaţa ei . Frumoasa domnişoară ne-a devzăluit câteva din planurile ei pe care doreşte să le ducă la bun sfârşit cu foarte multă încredere ! Lorena, te rog să te prezinți și să ne spui câte ceva despre tine.L.C. : Mă numesc Lorena Cluci,am 19 ani ,
    Posted: 28 Mar 2011 04:17 AM PDT
    28 martie: Mircea Badea a câştigat 20.000 de euro din publicitate, anul trecut: "“Veniturile mele din publicitate (în 2010 -n.r.) s-au ridicat la circa 20.000 de euro, plus o maşină al cărei preţ de catalog este aproximativ 35.000 de euro”, a declarat Mircea Badea pentru Gândul.Realizatorul emisiunii În gura presei apare de astăzi la tv într-o nouă ipostază. Îmbrăcat în armura unui cavaler 
    Posted: 28 Mar 2011 04:17 AM PDT
    Sorin Freciu: N-am văzut nici măcar un bodyguard nervos, nici vorbă de scandal: " “Am văzut şi eu mulţi oameni şi bodyguarzi, dar n-am văzut niciun scandal”, a declarat Sorin Freciu, preşedintele Consiliului de Administraţie, într-un interviu acordat paginademedia.ro. Sorin Freciu spune că, aseară, la Realitatea TV a fost o şedinţă în care Sebastian Ghiţă s-a întâlnit cu Sorin Ovidiu Vîntu. “Au 
    Posted: 28 Mar 2011 04:06 AM PDT
    A treia saptamana de proteste: Profesorii isi cer salariile! - FOTO: "Protest in ploaie al cadrelor didactice botosanene, care se afla in a treia saptamana de greva pentru neplata salariilor!Aproximativ 200 de profesori din Botosani se afla in fata Prefecturii, unde participa la un miting autorizat...."
    Posted: 28 Mar 2011 04:06 AM PDT
    Unele vedete nu vor sa faca amor in post
    Posted: 28 Mar 2011 04:03 AM PDT
    Mircea Radu: «Am ajuns la televiziune fiindca eram dragut»: "Prezentatorul emisiunii «InTrecerea anilor» marturiseste ca si-a dat seama ca va deveni celebru in momentul in care multi necunoscuti ii zambeau in timp ce se afla in metrou. In varsta de 43 de ani, Mircea Radu spune ca, initial, nu si-a dorit sa lucreze in televiziune, dar a avut norocu"
    Posted: 28 Mar 2011 04:03 AM PDT
    Szoby Cseh: «Vreau sa-i gatui pe Badea si pe Ciutacu!»: "Fostul mare cascador Szoby Cseh nu ii place pe cei doi realizatori de la Antena 3 si marturiseste ca i-ar placea sa se confrunte fizic cu acestia."
    Posted: 27 Mar 2011 10:48 PM PDT
    Gala Premiilor Gopo 2011, în direct la Pro Cinema: "În această seară va avea loc gala celor mai importante premii ale cinematografiei româneşti. Andi Moisescu, gazda evenimentului, va aduce în faţa telespectatorilor nume importante ale filmului autohton, cu regizori, actori şi..."
    Posted: 27 Mar 2011 10:46 PM PDT
    Sedinţă cu scântei la Realitatea. A încercat Vîntu să-l înlocuiască pe Sebastian Ghiţă?: "Potrivit mai multor ziare, între Sorin Ovidiu Vîntu şi Sebastian Giţă, actualul administrator al Realitatea TV, a existat un conflict, în această seară, în care au fost implicaţi mai mulţi bodyguarzi şi Poliţia, scrie Mediafax.“N-a fost nici un scandal, ferescă Dumnezeu! Am discutat cu domnul Ghiţă nişte 
    Posted: 27 Mar 2011 09:08 AM PDT
    Natalie Portman a dansat doar 5 la sută din scenele de dans, acuză dublura actriţei: "Sarah Lane, dublura actriţei Natalie Portman, face acuzaţii dure la adresa vedetei care a cucerit Oscarul. Aceasta susţine că Natalie Portman a apărut doar în 5 la sută din secvencţele de dans, potrivit Stirileprotv.ro.
    Posted: 27 Mar 2011 09:06 AM PDT
    Cozmin Guşă despre Sebastian Ghiţă, managerul Realitatea TV: ”Om de afaceri cu contracte îndoielnice cu statul”: "'Probabil că instituțiile statului vor arăta despre ce e vorba la compania ASESOFT', a declarat Cozmin Guşă într-un interviu pentru EVZ."
    Posted: 27 Mar 2011 09:01 AM PDT
    De citit neapărat!Stiri.Botosani.ro - OPINII: : "Ani la rand i-am felicitat pe actorii nostri, le-am dorit culmi artistice si spirituale. De un timp, teatrul botosanean pare sa fi cazut in sfera lumescului, intr-o intunecata scena a conflictului inutil. Nu generalizam, doar folosim acest prilej pentru a transmite gandul ca avem nevoie de actori, de teatru, avem nevoie sa evadam prin arta, nu sa 
    Posted: 27 Mar 2011 07:30 AM PDT
    Gaura de ozon de la Polul Nord se deplaseaza catre Europa si va ajunge deasupra Romaniei la sfarsitul lunii martie: "O portiune foarte mare cu deficit de ozon s-a format deasupra Polului Nord, iar oamenii de stiinta avertizeaza ca acest fenomen va afecta atat Scandinavia cat si Europa de Est in jurul perioadei 30-31 martie."
    Posted: 27 Mar 2011 07:21 AM PDT
    LIGA 5 – NORD | Vezi rezultatele de azi, din “Onoare Nord”! Scor de teatru la Radauti (7-7).| Fotografii de senzatie la Dersca.: " GALERIE FOTO – APASA | DERSCA – VACULESTI 6-2 – in curand TRANSFER VIITORUL DERSCAPortarul Diaconu a lasat strainatatea pentru Viitorul. Portarul Diaconu Cristian a fost transferat in aceasta iarna de gruparea Viitorul Dersca (liga 5), dupa ce acesta a fost plecat 
    Posted: 27 Mar 2011 07:19 AM PDT
    Campania negativă de publicitate plătită de PCC SE în mass media românească are scopul de ...: "Publicitatea agresiva a actionarului minoritar PCC SE, sanctionata de curand ca publicitatea inselatoare de catre CNA, pare sa fie un instrument prin care un actionar minoritar incearca scaderea valorii de piata a unei companii pentru a o prelua mai apoi la un pret derizoriu si pentru a descuraja orice

Niciun comentariu: