miercuri, 13 aprilie 2011

Cosmin Agache, în exclusivitate: "Vreau să le mulţumesc din tot sufletul celor care m-au votat şi sper să mă voteze în continuare"

  • Exclusivitate pentru Mădălina Iacob! 
  • Interviu cu Cosmin Agache- finalist la Românii Au Talent




















Buna, Cosmin! Suntem aici pentru a afla mai multe detalii despre participarea ta la concursul naţional Românii Au Talent, difuzat pe postul Pro TV.
Cosmin era foarte grăbit, ocupat cu pregătirile pentru finală, dar şi-a găsit puţin timp şi pentru noi, declarând că ţine foarte mult la botoşăneni.
  1. În primul rând, care este talentul tău şi cum l-ai descoperit?
Talentul meu este beatbox-ul. Prima dată, acum 3 ani şi jumătate, am văzut pe YouTube un beat boxer francez, Joseph Poolpo care mi-a plăcut foarte mult. Am încercat să fac şi eu beatbox. Prima dată, am observat că nu-mi iese şi am renunţat. Dar, timp de 2 ani, cum multă răbdare, am exersat continuu şi am ajuns unde sunt acum!
  1. Cum ai luat decizia de a te înscrie la Românii Au Talent?
În vacanţa de vară, am văzut un promo cu Românii au Talent şi m-am gândit că,poate, voi avea de câştigat dacă mă înscriu.
  1. Ce părere au avut părinţii tăi la inceput, te-au susţinut?
Prima dată, părinţii mei, Maria si Florin Agache, nu au fost de acord să mă înscriu la emisiune deoarece nu înţelegeau "muzica" pe care o făceam şi se gândeau că nu voi avea şanse. Acum sunt mândri de mine!
  1. Ce sentiment te-a încercat atunci când ai intrat prima dată pe scenă?
Când am intrat pe scenă, am avut foarte mari emoţii. Eram neliniştit, deoarece nu ştiam cum va reacţiona publicul său juriul.
  1. Ce părere ai despre membrii juriului?
Cred că membrii juriului au fost foarte bine aleşi, deoarece Andra ştie foarte multe despre muzică, Mihai Petre despre dans, iar Andi Moisescu este încă din 96 în televiziune. Ctoţii au experienţă.
  1. Cum ai primit vestea că ai fost admis în finală?
Când mi-am auzit numele strigat, nu mi-a venit să cred, deoarece era cea mai grea semifinală dintre toate, concurenţii fiind foarte talentaţi.
  1. De cine te temi cel mai mult dintre toţi concurenţii?
Mă tem de fiecare concurent pentru că toţi sunt talentaţi, nu degeaba au ajuns până în finală.
  1. Acum, că ai devenit vedetă botoşăneană, ce impact are competiţia asupra vieţii tale?
De când am apărut la televizor, majoritatea oamenilor care mă văd pe stradă zic: “Uite, el e băiatul de la Românii au Talent!”. Mă bucură foarte mult şi desigur, toţi prietenii mă susţin.
  1. Pentru final, care este mesajul tău pentru public?
Vreau să le mulţumesc din tot sufletul celor care m-au votat şi sper să mă voteze în continuare pentru ca liniile de vot pentru finala sunt deschise!
Îţi mulţumesc şi aşteptăm să te vedem în finala de pe 25 Aprilie, la ora 20:30, pe ProTv!    
     
  Mădălina IACOB, elevă la Colegiul Naţional “Mihai Eminescu” Botoşani

Niciun comentariu: