luni, 25 aprilie 2011

Sebastian Ghita: Am fost santajat si amenintat cu moartea de catre Sorin Ovidiu Vintu si Ion Ilie Cezar. Mi-au cerut doua milioane de euro anual, ca taxa de liniste

Sebastian Ghita: Am fost santajat si amenintat cu moartea de catre Sorin Ovidiu Vintu si Ion Ilie Cezar. Mi-au cerut doua milioane de euro anual, ca taxa de liniste: "Sebastian Ghita, managerul Realitatea TV, spune, intr-o declaratie remisa Mediafax, ca a fost "santajat si amenintat cu moartea de catre Sorin Ovidiu Vintu si Ion Ilie", care au incercat sa obtina de la el "peste doua milioane de euro pe an, timp de cinci ani, fara acte, ca taxa de liniste": "Am fost santajat si amenintat cu moartea de catre Sorin Ovidiu Vantu si Ion Ilie. Acestia au incercat sa obtina de la mine peste doua milioane de euro pe an, timp de cinci ani, fara acte, ca taxa de liniste. Nu am luat in niciun moment in calcul varianta acceptarii santajului si am actionat in consecinta"."

Niciun comentariu: