sâmbătă, 16 aprilie 2011

VIDEO + CRONICA | Distractie mare in DALLAS, alaturi de Paula Seling & Ovi.| Interviu Ovi + 64 fotografii

VIDEO + CRONICA | Distractie mare in DALLAS, alaturi de Paula Seling & Ovi.| Interviu Ovi + 64 fotografii: "

Cronica: de Diana Dadacus

Nu gasesc cuvintele potrivite pentru a descrie aceasta seara. Am avut parte de un show extraordinar, cum rar mai vezi in zilele noastre. Timp de 2 ore si jumatate, am pasit intr-o poveste cu personaje pe care nu le voi uita prea curand si sunt sigura ca vor ramane in amintirile celor care au asistat la scenariul spontan care a fost creat.

2 ore si jumate de vis

Cu pasi mici si timizi, am pasit incet intr-o alta lume, total diferita de cea reala. Paula Seling si Ovidiu Cernauteanu au fost protagonistii care au sustinut un recital de exceptie. Un val de emotie ne-a cuprins iar sunetele ne-au condus spre stari launtrice de care uitasem. Nu au lipsit nici jocurile de lumini si culori, care au insufletit locul unde s-a desfasurat spectacolul, Dallas Pub. Melodiile alese au fost cele mai potrivite, unele fiind melancolice, linistite iar altele antrenante.

Publicul a cerut bis-uri

Evenimente ca acestea sunt unice, si de aceea sunt rar-intalnite. Paula traia cu intensitate fiecare moment si mi-a dat tot timpul senzatia ca traieste fiecare clipa ca si cum ar fi ultima. Si ar trebui sa-i urmam exemplul. Ne-a oferit zambetele ei pretioase si ne-a incarcat cu buna dispozitia sa. Ovidiu a fost energic pe tot parcursul serii, si ne-a binedispus, ne-a invitat la dans si ne-am exprimat cum am simtit. Pentru un timp, am uitat de viata agitata de afara. Publicul exaltat, cerea bis-uri si refuza sa-i lase pe invitati sa parasceasca scena.

O mare de urale si aplauze pentru Paula si Ovi la sfarsit.

Dar orice inceput are si un sfarsit. Show-ul s-a incheiat intr-o mare de aplauze si de urale, iar cantaretii, atat de iubiti de publicul botosanean au declarat ca astepta cu nerabdare urmatoarea revedere. Acelasi lucru il sustin si eu. A fost o seara emotionanta, memorabila iar spectacolul oferit a depasit asteptarile locuitorilor acestui oras, dornici de astfel de momente spectaculoase.


Articol: Diana Dădăcuş

Galerie foto - realizata de Dan Hritcu


.





.


"

Niciun comentariu: