joi, 26 mai 2011

Doru Buşcu: Nu puteam lăsa marca pe mâna unui personaj ca Adamescu

Doru Buşcu: Nu puteam lăsa marca pe mâna unui personaj ca Adamescu: "

“Licitaţia a depăşit aşteptările mele şi pregătirea mea financiară. Oricum mergeam până la capăt. Nu puteam lăsa marca pe mâna unui personaj ca Adamescu“, a declarat Doru Buşcu, directorul editorial al Academiei Caţavencu, la finalul licitaţiei.

Alte declaraţii făcute de Doru Buşcu, astăzi, după licitaţie:

“O parte din bani sunt din conturile mele, o parte din conturile colegilor mei şi pentru partea imprevizibilă, acea sumă pe care noi n-am luat-o în calcul, urmează să avem nişte discuţii. Licitaţia a depăşit aşteptările mele şi pregătirea mea financiară.”

“E greu de imaginat că cineva poate să cumpere marca Caţavencu, să plătească atât de mulţi bani pe ea şi să nu ştie cu cine o face, fără să vorbească cu jurnaliştii, fără să sune pe unul dintre ei.”

“Este o victorie îngândurată. Am cinci zile la dispoziţie să achit suma şi să văd cum o să reuşesc să fac acest lucru.”

"

Niciun comentariu: