Adrian Sârbu, preşedinte şi CEO al Central European Media Enterprises (CME)a vândut 50.000 de acţiuni evaluate la 1,1 milioane de dolari între 19 şi 24 mai, notează Wall-Street.ro, Capital şi DailyBusiness.ro, care citează Reuters.
Sârbu a vândut acţiunile la un preţ de 22,29 dolari pe acţiune. Şeful grupului media mai deţine încă 2.552.000 de acţiuni la CME. Acţiunile CME s-au tranzacţionat luni, pe bursa Nasdaq, în scădere cu 3%, la 21,6 dolari per acţiune.
GSP TV „a sărit” din grila de programe a celor de la RCS, odată cu încheierea contractului dintre cele două posturi. Încă o dată fotbalul intern devine miză de dispută între televiziuni şi societăţile de cablu. Cristi Creţu, channel managerul GSP TV, a vorbit într-un interviu pentru Jurnalul Național despre situaţia postului de televiziune.
Cristi Creţu: “Din 23 mai, orice abonat al oricărei companii de cablu poate cere operatorului său postul GSP TV. Noi suntem disponibili să-l oferim oricui doreşte, singura condiţie fiind să fim preluaţi în aceiaşi termeni ca şi celelalte posturi de sport.”
“Noi am semnat deja cu Romtelecom şi de luni suntem prezenţi atât pe cablu, cât şi pe DTH în această reţea. Negocierile cu UPC sunt şi ele destul de avansate. Nu în ultimul rând, am oferit postul şi cabliştilor independenţi, reacţiile fiind mai mult decât pozitive din partea lor. Însumând toate aceste reţele, vom avea o acoperire mai mare decât cea pe care o aveam la RCS.”
GSP TV va avea acoperire mai mare decât înainte
România, o ţară relativ săracă situată într-o regiune dificilă a Europei, are nevoie să-şi scoată în evidenţă trăsăturile aparte şi să meargă dincolo de brandul turistic, apreciază Lordul Watson de Richmond, personalitate influentă a pieţei media din Marea Britanie. El susţine, într-o discuţie cu HotNews.ro, că pe fondul revirimentului lent al economiei româneşti această ţară ar trebui să fie precaută în privinţa aderării prea rapide la zona euro şi să nu uite de lupta contra corupţiei.
“€œSenzația mea – şi mă gândesc la un slogan – este că aţi putea spune ceva de genul “România, inima unei Europe diferite”. Ar funcţiona foarte bine, deoarece aţi pretinde că sunteţi în centrul unui lucru, dar al unui lucru diferit. România este diferită, Bucureştiul este diferit şi nu este vorba numai despre peisaje – foarte bune, de altfel -, e vorba şi despre arhitectura, artă, oameni, întregul fel de a se prezenta. Iar toate acestea trebuie cuprinse în branding.”
VIDEO Lordul Watson de Richmond: României, ţara relativ săracă, îi trebuie mai mult decât un brand turistic – cel mai rău ar fi să fie percepută că parte a problemelor întregii regiuni
"ProFM lansează săptămâna aceasta campania “Silicoane pentru fane”, dedicată femeilor din România care doresc să îşi îmbunătăţească look-ul, câştigătoarea urmând să primească apoi şi rolul de asistentă la emisiunea “LOL” de la MTV, scrie Mediafax, care citează o informare a postului de radio.
ProFM îşi face ascultătoarele fericite prin campania “Silicoane pentru fane”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu