marți, 17 mai 2011

Stelian Negrea, despre jobul la Intact: “Primele ținte au fost Udrea și RCS”

Stelian Negrea, despre jobul la Intact: “Primele ținte au fost Udrea și RCS”: "
Într-una dintre discuţii pe care le-am avut cu Intact, primele ţinte au fost madam Udrea şi RCS&RDS“, a spus în fața CNA Stelian Negrea, fostul șef al Departamentului de Investigatii din Intact. “Mi s-au solicitat informaţii, departamentul a fost înfiinţat la 1 martie, urma să meargă luni şi ani de zile de acum încolo. Mi s-au solicitat informaţii despre firme care aveau contracte de publicitate cu Pro Tv şi nu cu Antena, nu este nicio speculaţie.
Stelian Negrea a venit în fața CNA cu câteva înregistrări audio, dar și cu mailuri dintre el și Codruț Şereș (președintele Antena Group), cel cu care ținea legătura.
“Trebuia să strângem orice fel de informaţie care să fie compromiţătoare la adresa unor firme. Eu făceam materialele şi apoi le trimiteam către şeful ştirilor de la Antena3, către Alin Romaşcanu, dupa care ele apăreau, acesta era traseul”, a spus el.
Din discuția de la CNA:
  • “Am fost prezentat ca senior-editor (Antena 3) de la 1 martie, înainte eram senior editor la Financiarul.”
  • “Am venit să vă devoalez nişte practici, dacă nu veneam cu nişte dovezi nu m-ar fi crezut nimeni.”
  • Ce se comanda? “Să strângem orice fel de informaţie care să fie compromiţătoare la adresa unor firme. Eu făceam materialele şi apoi le trimiteam către şeful ştirilor de la Antena3, către Alin Romaşcanu, dupa care ele apăreau, acesta era traseul. Ceea ce este şi mai grav este că tot departamentul de ştiri lucra la asta.
  • “Departamentul editorial era subordonat direct lui (Codruț Sereș).”
  • Cine trasa sarcina de lucru? “Codrut Sereş direct.”
  • “În două luni de zile am luat comenzi cât n-am luat în 10 ani de presă.”
  • “Comenzi înseamnă să realizezi materiale care să susţină interesele Intact, în dezacord cu intenţiile jurnalistului. Conform contractului nu puteam să le spun nu, în condiţiile în care mi-aş fi permis să spun ceva ce ar fi derajat trustul m-ar fi pus să plătesc 100 de mii de euro.”
De ce a decis să facă înregistrări și să prezinte mailurile la CNA?
“Am lucrat două luni şi când am văzut potopul de comenzi care s-a abătut asupra mea m-am hotărât să adun probe. Sunt jurnalist şi aşa vreau să rămân.”

Antena 3: Stelian Negrea a profitat de ignoranța unei angajate de la resurse umane

Antena3 SA, care este reprezentată legal de Mihai Gândea, nu a avut nicio relaţie contractuală cu Stelian Negrea“, a spun Mirela Bomboe, reprezentantul Antena 3 la CNA. Ea susține că Stelian Negrea a obținut legitimația de la Antena 3 “profitând de ignoranța unei angajate”
“Calitatea de senior-editor nu există în organigrama Intact. Domnul Stelian Negrea a profitat de igonoranţa unei angajate de la resurse umane şi a solicitat şi a primit o legitimaţie de presă.”
"

Niciun comentariu: