joi, 19 mai 2011

Vise transformate-n curcubeu…

Vise transformate-n curcubeu…: "
Încă mă mai gândesc ce o fi fost în sufletul tău când m-ai privit în lumina aceea care-mi orbise privirea şi adorm, creând risipă de gânduri şi cuvinte, de idei şi fraze încă nerostite, de cuvinte neînţelese şi frustrări nedeclarate. M-ai întrebat dacă nu-mi afectează chipul sclipirea cu care mă loveşte fiecare stea pe care o las în urmă. Am ezitat să răspund. Am închis ochii. Am coborât privirea şi am roşit uşor. Am crezut că, întorcându-mă, e suficient. M-am întrebat, cum fac la fiecare stea, dacă sclipirea din urmă va fi înc-o durere printr-o altă minciună plăcută ori un nou zgomot de aripă se va naşte între noi. Sclipirile nu dor, ameţesc doar. Aproape că nici nu nasc vise; sunt un prezent tumultos. N-au nici măcar trecut, sunt o banală amintire, nişte imagini boţite într-un aşternut moale; un moment de rătăcire a trupului. Sunt un dans, o mişcare gentilă de gene, un acord de mişcări şi senzaţii.Trăiesc sclipiri de stele ascunse-n suflet şi le arunc apoi într-o uitare tandră. Mă întorc puţin încurcată de rătăciri şi aştept să spui ceva; îţi implor cu privirea o vorbă şi te învelesc cu resturi de tandreţe. Aştept întrebări. Îmi frământ sufletul ca să nu-mi plec din nou privirea, roşind şi închizând ochii din nou. Încă n-ai adormit. Îmi zâmbeşti şi-mi transformi sclipirea într-o văpaie. M-am întors din sclipiri pipăind vise pe care le transformi în curcubeu... http://ionutza80-furnicutza.blogspot.com/2011/05/sclipiri-si-curcubeu.html
"

Niciun comentariu: