vineri, 3 iunie 2011

Botoşani, Botoşani - 2 iunie

Posted: 02 Jun 2011 10:28 AM PDT
Au renuntat la posturile din Primarie din cauza salariilor mici!: "Circa 30 de persoane au renuntat la functiile pe care le detineau in cadrul Primariei Botosani si au ales un loc de munca mai bine platit sau au luat calea strainatatii in speranta unui trai mai bun.

Plecarea acestora din sistem s-a datorat reducerii salariilor, in vara anului..."
Posted: 02 Jun 2011 10:27 AM PDT
Posted: 02 Jun 2011 10:22 AM PDT
Botosanenii si-au cinstit eroii - FOTO: "Ca in fiecare an, Ziua Eroilor a fost marcata la Botosani printr-un ceremonial religios si militar ce a avut loc la Monumentul Eroilor din Cimitirul Pacea.
La ora 12.00, clopotele tuturor lacaselor de cult au rasunat timp de trei minute, iar la Cimitirul..."
Posted: 02 Jun 2011 06:29 AM PDT
APIA BOTOSANI: Dosarele de subventie se pot depune si sambata, 4 iunie!: "Conducerea APIA BOTOSANI reaminteste tuturor crescatorilor de ovine si caprine ca termenul limita de depunere a dosarelor de subventie este 15.06.2011.

Pentru a veni în sprijinul fermierilor, ziua de sâmbătă, 04.06.2011, va fi zi lucrătoare, producătorii agricoli..."
Posted: 02 Jun 2011 06:29 AM PDT
Cele mai proaste drumuri din judet reparate de DJDP: "
altDoua dintre cele mai distruse tronsoane de drum judeţean, cele de la Gulioaia, comuna Dângeni"
Posted: 02 Jun 2011 06:28 AM PDT
Două incendii în mai puţin de un minut: "



News Pompierii din Dorohoi şi Truşeşti au fost solicitaţi, în noaptea de 1 spre 2 iunie 2011, să intervină pentru stingerea a două incendii izbucnite în gospodăriile a două familii din satul Alba, comuna Hudeşti şi Durneşti. Ambele evenimente au fost observate şi anunţate la miezul nopţii, la diferenţă de câteva secunde.
"
Posted: 02 Jun 2011 06:22 AM PDT
Ziua Eroilor marcata azi si la Botosani: "

altAstazi, la Botosani, au loc o serie de manifestari dedicate Zilei Eroilor, zi sarbatorita in fiecare an pe 2 iunie"
Posted: 02 Jun 2011 06:21 AM PDT
ASTAZI: Sfantul Ioan cel Nou de la Suceava: "Sfantul Ioan cel Nou de la Suceva s-a nascut in Trapezunt (Asia Mica), in jurul anului 1300. Sfantul Ioan isi castiga existenta facand negot impreuna cu tatal sau. Vindeau icoane, smirna, matasuri de provenienta bizantina si cumparau grau,..."
Posted: 02 Jun 2011 06:20 AM PDT
Se cauta medic sef la CAS Botosani!: "Casa Nationala de Asigurari de Sanatate a scos la concurs postul de medic sef de la Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Botosani.
Concursul se organizeaza la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, in data de 28 iunie..."
Posted: 02 Jun 2011 06:16 AM PDT
Azi Inaltarea Domnului: "

altInaltarea Domnului este o mare sarbatoare crestina, care comemoreaza inaltarea la cer a lui Isus din Nazaret"
Posted: 02 Jun 2011 06:07 AM PDT
Ziua Copilului marcată de Protopopiatul Botoșani: "A devenit tradiție ca, în fiecare an, ziua de 1 iunie să fie marcată, de Protopopiatul Botoșani, prin activități misionar-caritative în două din unitățile medicale din municipiul Botoșani. ..."

Niciun comentariu: