joi, 16 iunie 2011

SCANDAL | Gica Tabultoc isi apara copilul ziarist: “Colban nu intelege nimic, e un euforic si un rasfatat”

SCANDAL | Gica Tabultoc isi apara copilul ziarist: “Colban nu intelege nimic, e un euforic si un rasfatat”: "


Domn Gica nu se lasa


Dupa ce antrenorul Dorohoiului, Vespasian Colban a aruncat mai multe sageti la finalul meciului castigat cu FCM Husi (2-1) catre AS Roma, dar si catre fiul patronului Romei, Ionut Tabultoc, care s-a ocupat de crucile echipei din Dorohoi, seful romanilor, Gica Tabultoc nu s-a lasat mai prejos si a postat azi un comunicat pe site-ul echipei in care isi apara copilul ziarist si ii trimite cate pase la “caterinca” lui Colban.


.


Gica Tabultoc isi apara copilul ziarist.


Colban cu cat vede mai multe cu atat isi da seama ca nu intelege nimic. A facut o eroare extrem de grava. A confundat profesia unui ziarist cu numele de Roma. Ziaristul (Ionut Tabultoc) care a lansat ideea echipamentelor lui are o profesie, are un sef si el trebuie sa isi faca meseria la firma la care lucreaza pentru ca ia bani din aceasta meserie. Nu a fost nimeni de la Roma interesat de echipamentul lui, putea sa joace cu crucea pe frunte.. nu este treaba mea, am alte lucruri mult mai importante de facut decat sa ii analizez lui echipamentul. Insa a dovedit ca nu are respect, se manifesta ca un copil euforic si rasfatat.”,


_________


Pase la caterinca


Patronul Romei: “Colban sa stie ca ne-a luat doar un 1 punct din 6″


“Eu nu am spus de el nimic, nu am luat echipa lui niciodata la misto. El este obsedat de Roma, atat a visat campionatul asta. Oriunde ma intorceam il vedeam pe el urmanindu-ne de parca se pregatea de vreo finala de Champions League cu noi. Ii aduc aminte domnului strateg Colban ca in meciurile cu Roma el a luat doar un punct din 6. Eu nu m-am apucat sa il iau la misto ca in meciul din tur nu a existat cu noi si l-am batut cu 2-0, nu am spus ca in meciul retur le tremurau picioarele de frica sa nu ii batem, ca toata lumea prezenta la meci spunea ca am fost mai buni.


Domnul Colban a terminat la 8 puncte de Roma datorita altor rezultate, de genul aceluia cu FC Botosani, cand el a jucat impotriva rezervelor de la FC Botosani 2 , iar cu noi FC-ul a a dus 5 jucatori de la echipa mare. Eu nu am comentat de rau despre meciul de baraj. Am considerat ca nu este treaba mea si jucatorii trebuie apreciati pentru ceea ce au facut. Jucatorii, nu dumnealui, care a jucat o repriza doar aruncandu-se dupa greieri. Nu am spus nimic pentru ca am avut bun simt si nu cred ca este potrivit pentru un conducator sau un antrenor sa faca ironii ieftine”


Am anuntat de la inceputul sezonului ca nu trag pentru liga a III-a anul asta, si chiar daca terminam pe locul 2 tot pe ei ii lasam la baraj, am mai spus asta. Si desi nu am tras, el a vazut in noi inamicul public. Singurul lui inamic este tocmai el. Sau poate mi-a dedicat victoria pentru ca i l-am imprumutat pe Orasanu, pentru asta da, poate sa imi fie recunoscator pentru ca a fost declarat jucatorul meciului de ieri. In loc sa ii dedice victoria Romei, ar trebui sa i-o dedice oamenilor din Dorohoi care au fost mereu langa echipa si au incurajat-o chiar si cand el batea cu noi loviturile libere la 10 metri peste poarta. Felicit jucatorii de la Dorohoi pentru performanta obtinuta, felicit pe domnul Mihalachi pentru ceea ce face acolo, felicit orasul Dorohoi pentru ca merita sa aiba o echipa in liga a III-a, si il rog pe domnul Colban sa nu mai pronunte niciodata numele de Roma, nici pentru a o lauda si nici pentru a face ironii ieftine”.


.


Comunicat – Gica Tabultoc, presedinte AS Roma (www.asroma.ro)


.

"

Niciun comentariu: