vineri, 9 decembrie 2011

Exclusiv GR/ VIDEO/ Iuliana Ierugan, fotomodel în Italia “Am învăţat mult de la Raimondo ...

Exclusiv GR/ VIDEO/ Iuliana Ierugan, fotomodel în Italia “Am învăţat mult de la Raimondo ...:


S-a născut la Bucureşti, la 19 februarie 1977. Model, actriţă şi prezentatoare de spectacole sau de reclame de televiziune. A făcut publicitate la maşini (Mercedes) sau bere (Heineken). Îi stimează mult pe soprana Angela Gheorghiu şi pe balerinul Gheorghe Iancu. Este Iuliana Ierugan, o prezentatoare atipică, o furmuseţe de top model îmbogăţită cu inteligenţă de manager.





Românca este cunoscută datorită prezentărilor pentru Armani sau Dolce&Gabbana, dar şi pentru prezenţele pe coperţile unor reviste precum Panorama sau Espresso. A devenit model la vârsta de 17 ani: i se vedeau mult picioarele era o reclamă pentru ciorapi de damă.



La Mediaset a lucrat la emisiunea "Passaparola" cu Gerry Scotti, care i-a dat mare popularitate. Ultima şi cea mai importantă realizare este băieţelul său, Alessandro. Iuliana Ierugan a acordat un interviu în exclusivitate Gazetei Româneşti.



De ce Italia?



«În Italia am venit în 1985, îmi amintesc că ningea. Mătuşa mea se căsătorise în Italia, la Reggio Emilia. Din acest motiv părinţii mei au avut probleme în timpul comunismului. Au decis atunci si pentru binele nostru să ne stabilim în Italia.»



Te-ai adaptat repede?



«La început îmi lipseau foarte mult bunicii, casa în care am copilărit, grădina, amintirile, prietenii de la Bucureşti.

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: