miercuri, 14 decembrie 2011

Românul care a jefuit două bănci cu o sticlă de ceai: "Eram disperat, mi-am ...

Românul care a jefuit două bănci cu o sticlă de ceai: "Eram disperat, mi-am ...:

"Banii sau ard tot"- le-a strigat Tudor Rusu, un român de 56 de ani, angajaţilor unei bănci din Livorno, pe 7 decembrie. Românul încercat să jefuiască o bancă "înarmat" cu o sticlă cu lichid albastru despre care a urlat că este lichid inflamabil. Dar a fost pus pe fugă de directorul băncii, urmărit de personal şi apoi blocat de poliţie.


Ca în film


Autorul tentativei de jaf, acum arestat, nu este la prima infracţiune de acest fel. "Imediat ce a intrat, la 14.30, l-am recunoscut: era acelaşi care pe 12 octombrie a furat 6.000 de euro", povestesc angajaţii. Directorul şi o casieră au încercat să-l captureze pe răufăcător, a cărui fugă a fost încetinită de uşa rotativă, şi apoi l-au urmărit pe stradă, în aşteptarea poliţiei. Românul ar putea fi autorul şi altor lovituri date la Livorno din 7 septembrie până astăzi.


"Il Tirreno" publică povestea lui Tudor Rusu, sub titlul "Mi-am pierdut locul de muncă, prima lovitură am dat-o cu o sticlă de ceai". Banditul care jefuia băncile ameninţând casierii şi clienţii că dă foc agenţiei ţinând în mână o (falsă) sticlă de benzină, se destăinuie pe timpul primei nopţi în celulă. În

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: