marți, 17 ianuarie 2012

FOTO Diana Dumitrescu s-a relaxat în Republica Dominicană

FOTO Diana Dumitrescu s-a relaxat în Republica Dominicană:


În toiul iernii, actriţa Diana Dumitrescu a avut parte de o vacanţă exotică printre palmieri, în Republica Dominicană. Vedeta spune că s-a relaxat pe deplin, a profitat de plajele însorite şi nu a ezitat să guste din mânărurile preparate din carne de crocodil.


"Deşi pare că am avut o vacanţă extrem de activă, de fapt a fost una foarte relaxantă, în care am stat foarte mult la plajă, sub umbrelă, am citit şi m-am relaxat. Am dormit foarte mult şi mi-am reîncărcat bateriile pentru noul sezon de filmări la serialul Pariu cu viaţa. În Republica Dominicană am făcut şi o scurtă excursie cu buggy-urile. A fost amuzant şi interesant în acelaşi timp, pentru că am aflat prin prisma acestei excursii cum se face cafeaua şi am vizitat o peşteră plină de apă dulce în care puteai să faci baie", a mărturisit Diana.


A mâncat carne de crocodil


Pentru actriţă, vacanţa în Republica Dominicană a înseamnat şi experienţe culinare noi. "Sunt pasionată de gătit, îmi place să experimentez, aşa că, atunci când am avut ocazia, am gustat carne de crocodil. Pot spune doar că nu mi-a plăcut deloc", spune Diana. Vedeta TV a fost impresionată de modul în care

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: