luni, 16 ianuarie 2012

FOTO Loredana a sărutat un delfin în vacanţa din Emiratele Arabe

FOTO Loredana a sărutat un delfin în vacanţa din Emiratele Arabe:

Loredana a ales ca destinaţie de vacanţă un loc în care nu a mai fost niciodată, Emiratele Arabe Unite, aşa că s-a bucurat atât de magia deşertului, precum şi de vizitarea oraşelor Dubai şi Abu Dhabi.


După aproape o săptămână de vis, Loredana Groza s-a întors acasă cu o energie debordantă, planuri mari şi proiecte noi pentru fanii ei. “Mâine intru din nou în studio cu Uwe Bossert, chitaristul trupei Reamonn, am compus un cântec special pentru Dragoş Chircu pe care îl voi cântă în duet cu el. În plus sunt aproape gata aproape o duzină de cântece, un videoclip deja s-a filmat la primul single de pe album care se numeşte 'Sexting'. De abia aştept să deschidem tolba cu cântece şi cu noi poveşti pentru 2012 şi pentru toţi fanii mei”, a mărturisit artista.


Escapadă într-o “altă lume”


Loredana Groza a sărutat un delfin, s-a plimbat pe cămilă şi s-a bucurat de farmecul dunelor de nisip, în timpul vacanţei petrecute în Emiratele Arabe Unite, un loc unde s-a bucurat de o experienţă incredibilă. "Am plecat cu Andrei şi Elena pentru o escapadă într-un loc în care nu am mai fost niciodată, am stat câteva zile în deşert, la

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: