miercuri, 15 februarie 2012

Botezatu povesteşte plângând cum a suferit în închisoarea de la Cremona

Botezatu povesteşte plângând cum a suferit în închisoarea de la Cremona:

Designerul Cătălin Botezatu a terminat înregistrările la audiobook-ul "Trei vieți. Pedeapsa", în care apar și fragmente din jurnalul scris de el în închisoarea Ca Del Ferro de la Cremona, Italia.


Cătălin Botezatu citeşte fragmente din jurnalul scris de el după gratii, dar și scrisorile pe care i le-a trimis mamei lui din pușcăria de la Cremona.


"Nu mi-a fost ușor să citesc, fără să vreau am rememorat cu ochii minții momente pe care le-am ferecat bine undeva în adâncul sufletului, și prin urmare, am avut momente când vocea mi s-a gâtuit, amintirile m-au coplesit și... am cerut pauză. Dar m-am descurcat bine, cu câteva exerciții de respirație a declarat Botezatu.


Celebrul designer a publicat în 2010 romanul autobiografic "Pedeapsa", scris cu ajutorul jurnalistei Monica Vlad. "Pedeapsa reliefează experienţa cruntă a închisorii, perioada cea mai neagră din viaţa lui Cătălin şi prezintă o lume dura în care un bărbat rafinat, galant, care trăise în lux, e aproape imposibil să se adapteze.


În 1996, Botezatu este încarcerat la Cremona, într-o puşcărie de maximă securitate, pentru că era acuzat de bancrută frauduloasă. După ce luni de zile şi-a căutat asociatul prin lume pentru a-l convinge să se întoarcă în România să îşi rezolve

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: