joi, 1 martie 2012

Toto Cutugno a încântat publicul român cu preţul sănătăţii. În pragul unui şoc respirator

Toto Cutugno a încântat publicul român cu preţul sănătăţii. În pragul unui şoc respirator:

Cel mai de succes cântăreţ italian a revenit în România. În vărstă de 69 de ani, Toto Cutugno a susţinut un concert extraordinar într-o Sala Palatului ce a fost neîncăpătoare.


Publicul l-a impresionat atât de mult, încât a performat cu o oră în plus faţă de programul de două ore, stabilit iniţial. Totuşi, pe fondul oboselii, Cutugno a fost în pragul unui şoc respirator, revenindu-şi cu greu. “Atât timp cât sunt sănătos, atât timp cât inima mea este tânără şi am sufletul de copil, voi cânta. De obicei, nu îmi respect contractele, care mă obligă să cânt două, dar eu stau mai mult pe scenă”, a declarat, după concert, Toto Cutugno. Înainte de concertul din România, Cutugno a cântat în Israel, iar pe 8 martie va cânta la Moscova.


“Iubesc poporul român”


Toto Cutugno a declarat, într-o conferinţă de presă care a precedat show-ul de la Sala Palatului, că a angajat doi români în casa lui de la Roma: “Atât de mult iubesc poporul român”. În ceea ce priveşte mâncarea româneasca, Cutugno spune că “nu este rea”, dar preferă apstele. Cântăreţul a dezvăluit că unul dintre motivele pentru care revine în Romania este şi faptul

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: