duminică, 24 iunie 2012

VIDEO Muzica taranului roman, cantata din ce a dat Dumnezeu pe camp

VIDEO Muzica taranului roman, cantata din ce a dat Dumnezeu pe camp: "Veti simti din cantecele astea ce inseamna forta, puterea asta extraordinara care se afla in muzica taranului roman. Daca m-as fi nascut intr-un sat de pe malul Jiului si tata ar fi avut in casa un pian sau o vioara, probabil ca, studiind muzica de mic, as fi devenit un muzician de clasa. Mai bine ca n-am facut asta si mi-am gasit cararea. N-am avut la indemana vioara, ci am cantat din ce a lasat Dumnezeu pe camp: ba o frunza, ba un fluier... Are sase gauri si te si miri cum suna", a spus maestrul Tudor Gheorghe in cadrul evenimentului "Rapsod si lautar", dedicat muzicii traditionale romanesti.
  • Asculta si o melodie din Dobrogea: "Lea musata armana".
  • Asculta si o melodie care a facut parte din repertoriul Mariei Tanase

Niciun comentariu: