luni, 9 iulie 2012

Candidatele la Miss România în Italia: Aura Ciangau

Candidatele la Miss România în Italia: Aura Ciangau:
Continuăm seria articolelor dedicate concurentelor care s-au înscris la concursul “Miss România în Italia”. Azi v-o prezentăm pe Aura Georgiana Ciangău.
Tânăra, care în prezent locuieşte la Perugia, s-a născut la Braşov, în decembrie 1993. Se descrie în câteva cuvinte: “am un caracter puternic, optimist si ambitios”. Aura a ajuns în Italia lăsând în ţară amintiri mai puţin frumoase: “Acum şapte ani, tata a fugit de acasă, iar mama, fiind deja în Italia, ne-a luat, pe mine şi pe sora mea, aici, în Italia. Aveam aproape 12 ani”.
Votează candidata ta preferată AICI
Adaptarea la modul de viaţă din Peninsulă şi la sistemul şcolar nu a fost dificilă: “Nu mi-a fost aşa greu odată aici, dimpotrivă. Îmi plăcea foarte mult, deoarece eu sunt o persoană căreia îi plac noutăţile. Limba am învăţat-o repede. La şcoală, am fost ajutată de colegi, profesori şi, sincer, ţin să le multumesc de fiecare dată când am ocazia”.
După ce a făcut primele clase în ţară, Aura a continuat studiile în Italia, unde a terminat un liceu cu profil turistic (Istituto Professionale Alberghiero).
În prezent, lucrează ca bartender într-un local. Visează însă să ajungă o protagonistă a podiumului şi în

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: