marți, 17 iulie 2012

Diana, vocea românească a formaţiei “Ensemble du Sud” din Bologna

Diana, vocea românească a formaţiei “Ensemble du Sud” din Bologna:

“Ensemble du Sud” este un grup muzical din Bologna, format din artişti care provin din mai multe ţări. Formaţia abordează ritmuri cu acorduri specifice zonelor mediteraneene, latino-americane, de la ritmuri africane, până la cele est-europene.
Solista formaţiei este o româncă, în vârstă de 23 de ani, pasionată de muzică şi webdesign. Diana Edina Fekete este originară din Carei, judeţul Satu Mare. “Sunt în Italia de 7 luni. Având în vedere că am terminat Facultatea de Studii Europene la Cluj Napoca, dorinţa de a-mi urma cariera profesională m-a atras în Italia. Am ales Bologna deoarece mama şi mătuşa mea trăiesc aici de mulţi ani.”
Diana nu are probleme de adaptare. “Eu sunt o persoană sociabilă şi mă adaptez foarte repede. Singura problemă pe care am confruntat-o este discriminarea faţă de străini, mai precis faţă de români. Această problemă m-a dezamăgit mult din punct de vedere profesional, însă nu mă las învinsă, voi lupta împotriva acestei probleme până nu voi reuşi să îmi ating scopul.”
Deşi doar de câteva luni în Italia, activează deja într-un grup muzical multietnic. “În prezent mă ocup de mai multe lucruri: webdesign şi muzica. Sunt cântăreaţă unui grup multietnic care promovează muzica tradiţională şi folk a

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: