luni, 16 iulie 2012

Liliana Pintilei, fotomodel la Roma: "Am luptat din greu să-mi aduc părinţii în ...

Liliana Pintilei, fotomodel la Roma: "Am luptat din greu să-mi aduc părinţii în ...:

Liliana Pintilei îşi începe astfel CV-ul: are 1.78 numărul patru la sutien, ochii verzi şi părul şaten, experienţă în cinema, tv şi modă. S-a născut la Bucureşti în 1977 şi de la 16 ani şi-a început cariera de model. A prezentat pentru marile case de modă internaţionale. A pozat în Playboy Mexic şi România. A lucrat ca soubrette în spectacolul cu Pippo Franco "BAMBOLE, NON C'è UN EURO" dar şi în diferite emisiuni tv italiene. Liliana a venit în Italia în 1997 şi i-a plăcut atât de mult încât a decis să rămână definitiv. S-a adaptat relativ repede, a învăţat limba într-o lună şi a devenit model.  Luptă ca să obţină ce vrea şi nu se descurajează.

Cum au fost primii ani?
După puţin timp am început să lucrez în lumea modei mergând la mai multe agenţii  şi în mai multe oraşe.  Timpul trecea şi eu mă simţeam din ce în ce mai bine. Mi-a fost putin greu la început în privinţa familiei; îi duceam dorul, dar după o perioadă de timp am adus-o pe mama lângă mine şi am rămas împreună, după aceea mi-a fost mai bine. După câţiva ani de când mama s-a mutat aici, ne-am

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: