joi, 10 ianuarie 2013

Mihaela Rădulescu: "După ce AM AVUT ORGASM de la UN VIBRATOR..." - Vedete de la noi | Libertatea.ro

Mihaela Rădulescu: "După ce AM AVUT ORGASM de la UN VIBRATOR..." - Vedete de la noi | Libertatea.ro: ""Intru pe mess cu iubitul meu, căci e la ora la care e în pauza de masă şi stă mereu cu mine, în loc să mănânce cu colegii lui. Îl ador. Iar când îi văd ochii albaştri şi mâinile şi gâtul pe care l-am sărutat de atâtea ori, îmi vine să-mi iau iarăşi vibratorul din dulap.

Dacă-mi spunea cineva acum câteva luni că-mi voi cumpăra un vibrator şi-l voi şi folosi, m-aş fi uitat cu tot dispreţul de care eram în stare. (...) Prima oară, după ce am avut orgasm de la un vibrator, am plâns ca o isterică, m-am simţit oribil de tristă şi singură", este un fragment din romanul "Nişte răspunsuri", apărut în 2009."

'via Blog this'

Niciun comentariu: