luni, 7 ianuarie 2013

Sergiu Nicolaescu:"Ion Iliescu nu era cunoscut. Niciodată n-a fost" - Cultură > EVZ.ro

Sergiu Nicolaescu:"Ion Iliescu nu era cunoscut. Niciodată n-a fost" - Cultură > EVZ.ro: "Mi s-a spus că monopolizez cinematografia românească. Și am făcut o socoteală simplă. Eu am produs cel puțin 30 de filme românești, ale colegilor mei, din banii pe care i-am câștigat. Nu că mi-am plătit toate filmele pe care le-am făcut, am câștigat încă 30 de filme făcute cu banii câștigați de mine. Cum îndrăznesc să îmi spună că monopolizez cinematografia românească?! Nu mi-a răspuns nimeni. După ce veți câștiga la un film suficient cât să înapoiați banii CNC-ului, atunci să stați de vorbă cu mine. Că eu așa am făcut. Există o generație care este împotriva mea, asta e. Am muncit și, din acest punct de vedere, nimeni nu a muncit ca mine. Mi s-a spus că nu am talent. Poate. E și prea târziu să mai am talent. "

'via Blog this'

Niciun comentariu: