duminică, 24 februarie 2013

ROMÂNIA LUI CRISTOIU. Un PS despre europarlamentara Elena Băsescu - Opinii EVZ > EVZ.ro

ROMÂNIA LUI CRISTOIU. Un PS despre europarlamentara Elena Băsescu - Opinii EVZ > EVZ.ro: "Un jurist  mi-a zis că salariul la o companie privată ţine, prin contract, de confidenţialitate.
De ce nu dau în judecată Trustul Intact, pentru încălcarea clauzei de confidențialitate?
I-am răspuns:
1) Am prea multe procese la ora actuală, ca să-mi mai îngădui cheltuieli de judecată cu unul nou.
2) Habar n-am ce scrie în contractele mele cu Trustul Intact, mai precis, cu Sorin Oancea şi Marius Tucă, managerii Antenei 3 şi ai Jurnalului naţional, cei cu care le-am încheiat.
De obicei le semnez fără să le citesc, plecînd de la premisa că am de a face cu oameni de bună credință."

'via Blog this'

Niciun comentariu: