vineri, 15 martie 2013

Stiri.Botosani.ro - Oana Pellea: "Decât să mă uit la TV, mai bine mă înjur singură" : Stiri Botosani, Evenimente, Administratie, Politic, Sanatate, Invatamant, Cultura, Economie, Monden

Stiri.Botosani.ro - Oana Pellea: "Decât să mă uit la TV, mai bine mă înjur singură" : Stiri Botosani, Evenimente, Administratie, Politic, Sanatate, Invatamant, Cultura, Economie, Monden: "Despre televiziune

"Decât să mă uit la televizor mai bine mă duc în baie şi mă înjur singură în oglindă, măcar ştiu că o fac eu. Am senzaţia că se râde de inteligenţa mea, că cineva îşi bate joc, mă crede mult mai proastă decât sunt. Dar, depinde ce vrea fiecare de la viaţa lui. Dacă îmi îngădui să-mi petrec timpul aşa, e o anumită investiţie. Dacă îmi îngădui sau vreau de la mine să-mi petrec timpul altfel, să vorbesc cu un om frumos, să văd un film care să mă încarce şi nu să mă descarce… te descarcă lucrurile urâte, răutatea, mârlănia"."

'via Blog this'

Niciun comentariu: