joi, 11 aprilie 2013

AMINTIRI DIN EPOCA DE AUR. O mizerie din 1961 până astăzi, povestită de un fiu de popă - Amintiri din Epoca de Aur > EVZ.ro

AMINTIRI DIN EPOCA DE AUR. O mizerie din 1961 până astăzi, povestită de un fiu de popă - Amintiri din Epoca de Aur > EVZ.ro: "Eu, de exemplu, răspunsesem foarte bine la chimie. Îmi picase un subiect pe care-l ştiam şi îl mai ştiu şi acum "hidrocarburile cancerigene".
Profesorul examinator, Mezincescu, era cam surd şi nu auzea bine răspunsurile candidaţilor. Comoroşan i-a şoptit despre mine că sunt băiat de popă şi acesta mi-a dat nota 5. Am picat. Am pierdut un an din viaţă pentru că a fost nevoie să lucrez un an muncitor necalificat să-mi schimb originea. În acest fel au fost nedreptăţiţi foarte mulţi tineri.
Unii s-au ratat, alţii au ajuns chiar în puşcării. Mă obişnuisem cu faptul că autorii acestor veritabile barbarii nu au păţit nimic. Dar cu realitatea că ei mai dau tonul şi astăzi, tot într-un fel de politică, nu mă pot învăţa"."

'via Blog this'

Niciun comentariu: