luni, 6 mai 2013

Cu jurnalistul la psihiatru - Editoriale > Capital.ro

Cu jurnalistul la psihiatru - Editoriale > Capital.ro: "Un ziarist de la orice instituţie de presă trebuie să-şi slujească publicul. Să informeze corect - după puterea sa de înţelegere - şi să fie gata chiar să meargă la închisoare pentru dreptate. Aşa am fost eu învăţat la Centrul European de Presă şi aşa spun regulile, scrise sau nu, ale acestei bresle nobile. Anii de comunism ar fi trebuit să ne înveţe să ne temem mai mult de ceea ce nu se spune, decât de ceea ce se spune. Ion Raţiu explica odată - citez din memorie - „am să mă lupt toată viaţa pentru dreptul tău de a nu fi de acord cu mine“. Este unul din drepturile fundamentale ale democraţiei. Mă tem ca legiuitorii de astăzi să nu uite această lecţie importantă."

'via Blog this'

Niciun comentariu: