duminică, 22 septembrie 2013

Ursul care i-a atacat pe bărbatul de 45 de ani şi pe fiul său ar fi fost provocat | Romania Libera

Ursul care i-a atacat pe bărbatul de 45 de ani şi pe fiul său ar fi fost provocat | Romania Libera: "Avem răni la mâini, dar e bine că am scăpat cu viaţă. Ne-am dus spre grajd ca să dăm mâncare la animale şi atunci, în faţa grajdului, ne-a atacat şi ne-a muşcat ursoaica. Am asmuţit câinele care nu era legat, avem mai mulţi câini, dar ceilalţi erau legaţi, am vrut să ne refugiem în grajd, a fost o luptă cu animalul, a mea şi băiatului meu, dar am avut noroc cu câinele care au alungat-o. Aşa ne-am salvat. Apoi am sunat la 112", declara bărbatul.

Cei doi răniţi au fost transportaţi la Spitalul Orăşenesc din Pucioasa, starea lor fiind stabilă."

'via Blog this'

Niciun comentariu: