luni, 21 iulie 2014

„Cutiile negre trebuie să fie sub controlul nostru. Moscova nu vrea să ajungă pe mâinile altcuiva” - Gandul

„Cutiile negre trebuie să fie sub controlul nostru. Moscova nu vrea să ajungă pe mâinile altcuiva” - Gandul: "Khodakovsky Aleksandr Serhiyovych:: Am o cerere pentru tine. Nu este cererea mea. Prietenii noştri de sus sunt foarte interesaţi de soarta cutiilor negre. Mă refer la oameni de la Moscova.  Sunt două obiecte.  Khmury, şeful serviciului de informaţii al lui Strelok, are unul. Te rog, cooperează cu ministerul situaţiilor de urgenţă. Tot ce găseşti nu trebuie să ajungă în mâna altcuiva. Doar ale noastre, ale celor de la Strelok sau ale lui Khmury, nu contează.
Andrei: Ok. Am înţeles.
Khodakovsky Aleksandr Serhiyovych:: Te rog, ţine totul sub control. Încearcă să iei tot ce găseşti ca să nu ajungă în mâinile altcuiva.
Andrei:  Am înţeles."



'via Blog this'

Niciun comentariu: