duminică, 21 septembrie 2014

CTP:Îi înțeleg pe votanții lui Ponta, dar îi disprețuiesc. Sau îi compătimesc

AY

Martor în direct la autodeconspirarea lui Turcescu. Rusia, SUA sau Dumnezeu?
Am avut șansa de a fi în studioul B 1 TV, la emisiunea Sorinei Matei, atunci când Robert Turcescu a devenit subiectul propriei sale știri. Lumea știe deja, a fost șocul serii, al anului, poate al tuturor anilor de după Revoluție în ceea ce privește presa. Sigur, s-au petrecut multe după căderea lui Ceaușescu, am […]
CTP, uluit de „delirul mistic” al lui Turcescu: „Parcă era un pastor din secolul XVIII”
Jurnalistul Cristian Tudor Popescu s-a declarat „uluit” de discursul cu accente mistice folosit de Robert Turcescu în emisiunea de la B1 TV în care a confirmat că textul publicat pe blogul său în care scria „Da,am fost lt.-colonel sub acoperire” îi aparține. „Tot ce pot să analizez e prestația televizată a lui Robert Turcescu pentru […]
A ”crăpat” blogul lui Turcescu!
Sub presiunea avalanșei de cititori dornici să citească mărturia lui Robert Turcescu despre legătura sa conspirativă cu un serviciu secret, blogul Turcescu.ro a ”crăpat” ieri seară. Jurnalista Sorina Matei (cea care l-a avut invitat pe Turcescu aseară, la B 1 TV, în emisiunea ”Actualitatea Românească”) a dezvăluit în direct că blogul jurnalistului nu mai poate […]
Citeste marti ora 9.00 am pe reportervirtual.ro: “Cine l-a santajat pe Robert Turcescu?”. Momentul de sinceritate al unui spion militar.
Intreb si eu fara a-mi face iluzii prea mari cu privire la raspuns: Chiar daca este vorba de DIA, de ce are nevoie Armata Romana de ofiteri acoperiti infiltrati in presa? Ce s-a intamplat de TOCMAI ACUM Robert Turcescu iese cu asemenea dezvaluiri si intr-un asemenea mod? Si pentru ca sunt convins ca la mijloc […]
Badea evită să dezvolte cazul Turcescu. „Sunt circumspect. Dar Tolontan e ofițer?”
Mircea Badea s-a arătat reticent duminică seară în a-l ataca – așa cum ar fi fost de așteptat – pe vechiul său adversar Robert Turcescu, după declarațiile acestuia privind faptul că ar fi fost ofițer acoperit. Badea și-a justificat precauția prin aceea că nu știe încă ce fel de „joc” se face. „În aceste momente, […]
Data avansării lui Turcescu din livretul militar, făcută publică de MApN încă de acum doi ani
DIN ARHIVA PAGINADEMEDIA.RO. Data care apare pe livretul prezentat de Robert Turcescu ieri, când a declarat că a fost locotentent colonel sub acoperire, este aceeași
CTP:Îi înțeleg pe votanții lui Ponta, dar îi disprețuiesc. Sau îi compătimesc
Alde Ponta cumpără poporul mult mai ieftin decât Ceauşescu – Dunărea Gândirii dădea case şi locuri de muncă, Galaxia Română ne dă voie să cumulăm pensia cu salariul şi le şterge unora datoriile la buget. Suntem chelnerii lui de bacşişuri mici. Îi înţeleg pe votanţii lui Ponta, cum îi înţelegeam şi pe cei care, sub […]
Robert Turcescu face un joc operativ?!
Cînd Rareș Bogdan m-a sunat pe la prînz pentru a mă întreba ce se întîmplă cu Robert Turcescu, am izbucnit în rîs aflînd pricina telefonului: Robert Turcescu scrisese pe blogul său c-a fost ofițer sub acoperire. Am rîs, pentru că ofițerii sub acoperire, dacă vor să se retragă, dispar din viața publică, nu scriu pe […]
Gîndul de Breaking news
Robert Turcescu face un joc operativ?! Cînd Rareș Bogdan m-a sunat pe la prînz pentru a mă întreba ce se întîmplă cu Robert Turcescu, am izbucnit în rîs aflînd pricina telefonului: Robert Turcescu scrisese pe blogul său c-a fost ofițer sub acoperire. Am rîs, pentru că ofițerii sub acoperire, dacă vor să se retragă, dispar din viața publică, nu scriu pe blog. Rareș Bogdan a insistat însă să mă uit

YESTERDAY

Cătălin Tolontan, despre cazul Turcescu: Mă derutează lipsa de reacție a Ministerului Apărării
“Sunt și eu uluit, deși n-am nicio certitudine dacă este o farsă sau un lucru adevărat”, a declarat pentru Paginademedia.ro Cătălin Tolontan, în legătură cu
ȘTIREA CARE A ARUNCAT PRESA ÎN AER. Turcescu, despre declarația că a fost agent sub acoperire: Am căutat ani de zile până să scot asta la iveală. Nu m-a șantajat nimeni
Robert Turcescu a fost, în urmă cu câteva momente, prezent în emisiunea Sorinei Matei pentru a vorbi despre o postare de pe blogul său, care
VIDEO. Turcescu, DEVASTAT:Da, documentele sunt reale. Nu puteam să vă mai mint
Robert Turcescu a apărut duminică seară în emisiunea Sorinei Matei, confirmând că documentele care arată că a fost ofițer acoperit sunt reale și au fost puse chiar de el pe blogul personal. Cu o mină devastată, Turcescu a făcut mai multe declarații timp de 20 de minute după care a părăsit emisiunea. Cele mai importante […]
ȘOC ÎN LUMEA MEDIA. “Am fost locotenent colonel sub acoperire”. Robert Turcescu, mărturisire în direct la B 1: “Documentele sunt reale. De mâine nu mai fac emisiunea”
Mesajul postat azi de Robert Turcescu pe blogul lui, în care declara că a fost locotenent colonel sub acoperire, au fost clarificate în direct la
Băsescu: Până în octombrie 89, Leancă era la Ambasada URSS de la București
Președintele Traian Băsescu a afirmat duminică despre Iurie Leancă, premierul Moldovei care a participat sâmbătă la lansarea candidaturii lui Victor Ponta, că acesta a fost până în octombrie 1989 „în Ambasada Uniunii Sovietice la București”. „Îi văd atât de uniți în gânduri și simțiri pe Ponta și Leancă”, a comentat Băsescu. Acesta l-a acuzat pe […]
Cristoiu: Comparându-l pe Ponta cu Ceaușescu, îl jignim pe Ceaușescu
Pentru a  caracteriza momentul de Paranoie absolută de pe Arena Națională mulți au făcut trimiteri la Nicolae Ceaușescu. Un pic mai lucizi dacă am fi, ne-am da seama că asemănarea cu spectacolele omagiale dedicate lui Nicolae Ceaușescu șchioapătă: Lui Victor Ponta i s-a dedicat un Spectacol Omagial la împlinirea vîrstei de 42 de ani și […]
Coca-Cola face angajări. Studii cerute: școală profesională
Compania Coca-Cola HBC angajează agenți de vânzări, supervizor mentenanță și operator linie la Reşiţa, Petroşani, Galaţi, Slatina, Râmnicu-Vâlcea, Vatra Dornei și Ploiești. Iată care sunt condițiile pentru a obține un job pe aceste poziții: studii medii, minim un an de experienţă în vânzări, permis de conducere categoria B şi cunoştinţe medii de limba engleză. Cei care doresc să-și […]
Macovei și-a depus candidatura.Ce cadouri a adus pentru Ponta și Iohannis-VIDEO
Monica Macovei și-a depus duminică în mod oficial candidatura la președinție. Ea a depus la Biroul Electoral Central peste 300.000 de semnături. „Candidez pentru că vreau să garantez siguranța națională a țării noastre. Vreau să ne luam înapoi banii furați, toate privatizările și contracetele cu statul trebuie verificate”, a spus Macovei, care a venit și […]
Băsescu a semnat pentru candidatura Elenei Udrea
Președintele Traian Băsescu a mers duminică în Parcul Herăstrău pentru a semna pe lista de susținători ai candidaturii Elenei Udrea la prezidențiale. „Mi-am dat seama că nu semnasem pentru candidata susţinută. Am sunat la Tomac și l-am întrebat „Unde strângeţi semnături?”. Am semnat în candidata în care cred”, a spus Băsescu, amintind că Elena Udrea […]
Băsescu: Va fi vai de noi cu un președinte Ponta Kim Jong-un
Președintele Traian Băsescu a comentat duminică evenimentul de lansare a candidaturii lui Victor Ponta la prezidențiale, afirmând că acesta a semănat cu manifestările din Coreea de Nord. „Și-a pierdut controlul și cumpătul”, a spus Băsescu, precizând că a n-a urmărit evenimentul integral. „Mi-era greu să urmăresc un asememea eveniment care semăna cu ce am văzut […]
Candidatura lui Ponta, contestată la CCR. Se judecă AZI
Candidatura lui Victor Ponta la alegerile prezidențiale a fost contestată la Curtea Constituțională, instituția abilitată potrivit legii să dea un verdict în legătură cu eventualele astfel de contestații. Judecătorii Curții Constituționale au la dispoziție 24 de ore pentru a se pronunța, ei urmând să se întrunească în cursul serii de duminică Contestațiile sunt două la […]
Robert Turcescu a fost locotenent-colonel sub acoperire: Renunt la emisiune. Eram fariseu, un nimeni
Jurnalistul Robert Turcescu a dezvaluit ca a fost locotenent-ofiter sub acoperire. Anuntul a fost facut intai pe blogul jurnalistului, insa au existat indoieli privind postarea, vehiculandu-se ideea ca ar fi fost victima hackerilor. Ulterior, la B1Tv, postul la care, pana acum,...
ADA LUPU, Marele Premiu al Galei HOP: "Dac-ar fi să rezum această experienţă artistică în câteva cuvinte, acestea ar fi: libertate, creativitate, curaj!"
Numele ei a făcut, săptămâna trecută, turul presei din România, de la cea de specialitate la cele mai mici site-uri de ştiri. În urmă cu cinci-şase ani o vedeam hălăduind pe străzile oraşului, într-o absenţă/desprindere de ceilalţi atât de...

Niciun comentariu: