luni, 2 februarie 2015

Jurnalism...

Jurnalism: "A devenit o modă ca unii reporteri să pună întrebări tâmpite personajelor care se perindă pe la DNA sau care iau drumul arestului. Câteva „perle”:
* „Câți bani ați furat de la stat, domnule Videanu?”
* „Vă e frică de pușcărie?” (către Elena Udrea)
* „Faceți parte dintr-un grup infracțional?” (către ginerele lui Băsescu)
* „Sunteți hoț, cum zic procurorii?”
* „V-au pus cătușe potrivite?”
* „Vă pare rău că nu mai puteți fura?”
* „De ce ați violat victima?”
* „Vă pare rău că i-ați furat toți banii?”
Aștept ziua când clienții Justiției vor răspunde cam așa: „Da, am furat… Evident, sunt un mare hoț… Mi-au pus cătușe prea strâmte… Mi-e frică de pușcărie… Îmi pare rău că nu mai pot fura… Mă bucur că am violat-o… Trebuia să-i mai las, totuși, bani de-o bere!”

"



'via Blog this'

Niciun comentariu: