luni, 10 ianuarie 2011

10 ianuarie: Peter Frank: Pentru a deveni profitabile, ziarele din România ar trebui să devină interesante

10 ianuarie: Peter Frank: Pentru a deveni profitabile, ziarele din România ar trebui să devină interesante: "

“Pentru a fi profitabile, ziarele din România trebuie să fie interesante”, spune Peter Frank, fostul director de marketing de la Adevărul. Peter Frank a părăsit poziţia de director de marketing al Adevărul Holding la sfârşitul lui decembrie, după opt luni petrecute în trustul lui Dinu Patriciu.

Fără să facă referire la fostul său loc de muncă, americanul care a semnat în New York Times şi a comunicat pentru MBNA, vorbeşte într-un interviu pentru Wall-Street.ro despre ce le lipseşte ziarelor româneşti pentru a deveni “€œprietenii” cititorilor şi a face profit.

Peter Frank: Pentru a devenit profitabile ar trebui să devină interesante. Acesta e primul pas. Dacă eşti interesant devii un prieten pe care cititorul abia aşteaptă să-l vadă pentru că va afla poveşti surprinzătoare, neaşteptate, spuse într-un mod angajant. Calitatea unui ziar, ceea ce putem vinde, este conţinutul. Conţinutul trebuie să fie angajant, să-l facă pe cititor să şi-l dorească.

Peter Frank: Pentru a deveni profitabile, ziarele din România ar trebui să devină interesante

Mihai Mitoşeru şi Monica Tatoiu apar constant pe micul ecran, fiind genul de invitaţi „universali“, care se adaptează oricărui subiect de discuţie. Există o categorie de invitaţi în emisiunile TV care par că se pricep la orice: ei vorbesc despre viaţa mondenă, despre politică, dar şi despre economie şi sănătate, scrie Adevărul. Mihai Mitoşeru apare des în emisiunile tabloide, unde de cele mai multe ori comentează viaţa vedetelor autohtone.

Deşi nu are un statut care să-i motiveze prezenţa în emisiunile de televiziune, Mitoşeru a fost invitat constat în emisiunea lui Dan Capatos, „Un show păcătos“. Monica Tatoiu onorează constant invitaţiile în studioul postului Realitatea TV, deşi subiectele de discuţie abordează de fiecare dată teme diferite. Fie că se discută despre politică, afaceri, educaţie, sănătate sau economie, ea vorbeşte cu aceeaşi înflăcărare.
Invitatul atotştiutor, otrava de la televizor

AdePlast, producător de materiale de construcţii pentru finisaje, va colabora şi în 2011, pentru al treilea an consecutiv, cu LinksPR pe servicii specifice de relaţii publice, scrie DailyBusiness.ro, care citează un comunicat al agenţiei.
PR-ul AdePlast, la LinksPR şi în 2011

O deputată islandeză, fostă voluntară pentru WikiLeaks, a anunţat vineri seară că guvernul american a cerut Twitter toate informaţiile pe care le deţine despre aceasta, scrie Mediafax, care citează The Guardian, în ediţia online de sâmbătă.
Autorităţile americane solicită Twitter informaţii despre susţinătorii WikiLeaks

Ziariştii fără calificarea adecvată sau “fără experienţă” nu vor putea informa despre pieţele bursiere şi futures, potrivit unei noi reglementări din China care va intra în vigoare la 1 februarie, scrie HotNews.ro. Această nouă reglementare, elaborată de Comisia de reglementare a valorilor din China, prevede îndeplinirea anumitor condiţii în cazul ziariştilor care doresc să scrie comentarii sau analize despre pieţele bursiere şi futures, potrivit unui comunicat al Administraţiei generale a presei şi publicaţiilor.
China: Ziariştii fără experienţă nu au voie să scrie pe teme financiare

Sursa foto: Wall-Street.ro.

"

Niciun comentariu: