marți, 18 ianuarie 2011

18 ianuarie: Piaţa de PR s-ar putea majora cu 10% în acest an, până la 30 mil. euro

18 ianuarie: Piaţa de PR s-ar putea majora cu 10% în acest an, până la 30 mil. euro: "
Piaţa de PR din România ar putea ajunge în acest an la nivelul maxim de 30 de milioane de euro, potrivit estimărilor principalilor jucători, scrie Financiarul. Larisa Petrini (foto), Managing Partner Saatchi&Saatchi PR, estimează o creştere de 8%-10% a serviciilor de relaţii publice. De asemenea, Gabriela Lungu speră la un avans de 15%-20% a bugetelor clienţilor în 2011. După ce anul trecut companiile de relaţii publice şi-au menţinut afacerile la nivelul lui 2009, pentru 2011 speră la creşteri de până la 20%. Piaţa serviciilor de relaţii publice a înregistrat în 2010 o creştere de aproape trei procente, iar valoarea orientativă este de 25-28 de milioane de euro, fiind greu de estimat o cifră exactă, pentru că piaţa este în continuare fragmentată, declară Larisa Petrini, Managing Partner Saatchi&Saatchi PR.
Piaţa de PR s-ar putea majora cu 10% faţă de 2010, până la 30 mil. euro
Consilierul prezidenţial Sebastian Lăzăroiu a spus, ieri, la Hotnews, răspunzând unei întrebări, că Mircea Badea este “un clovn trist“. Acesta a mai spus despre prezentatorul emisiunii În gura presei că nu are şanse de recalificare şi că dacă ar vrea să plece la un alt post de televiziune, ar primi drept ofertă “un post liber de clovn“.
Lăzăroiu a fost întrebat, în timpul unei discuţii online cu cititorii Hotnews, de ce nu l-a reclamat pe Mircea Badea la CNApentru injurii şi aluzii răutăcioase“. “Nu te poţi supăra pe un clovn. Mircea Badea crede că, dacă Voiculescu nu l-a obligat (încă) să poarte un nas roşu de plastic, lumea crede despre el că e mai mult decât un clovn. Nu, nu crede. E un clovn trist“, a răspuns el. În replică, Mircea Badea a declarat, ieri seară, la Sinteza zilei: “Sunt un clovn trist pe banii mei, el – care mă face pe mine clovn trist – este şi pe banii mei, pe banii clovnului trist, şi asta mă face să fiu cu atât mai trist”, scrie Gândul, care citează Mediafax.
Angajaţi ai AVAS au solicitat adeverinţe din partea instituţiei la care lucrează, pentru a obţine o reducere de 25% din preţul biletului la concertul AC/DC din 16 mai, anul trecut, după ce Kamikaze a scris că va acorda bugetarilor o reducere de 25%, scrie HotNews. Potrivit unui document publicat pe blogul jurnalistului Victor Ciutacu, Bogdan Negrea, salariat al Autorităţii pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS) a solicitat o adeverinţă “pentru a-i servi la obţinerea unei reduceri de 25 la sută din preţul biletului la concertul AC/DC din data de 16.05.2010″. După apariţia documentului, AVAS a confirmat că doi angajaţi au solicitat asemenea adeverinţe prezentând un articol din revista Kamikaze, în care erau menţionate asemenea reduceri.
Mediafax.ro este pe primul loc la categoria “Ştiri generale” într-un top al celor mai populare branduri din presa românească pe Facebook, conform unui raport realizat de Facebrands.ro, un serviciu nou de monitorizare a paginilor de Facebook din Romania. La momentul lansării raportului, Mediafax.ro avea 16.389 de fani pe rețeaua de socializare şi este urmat în “top 5 online” de site-urile Apropo.ro (11.616 fani), HotNews.ro (9.642 fani), Realitatea.net (9.103 fani) și Revista Presei Online (4.539 fani), notează Mediafax și HotNews. Postul TV cu cei mai mulți fani pe Facebook este Discovery România, cu aproape 94.000 de fani în ziua de 16 ianuarie, urmat de UTV, ProTV, Sport.ro și Music Channel.
Anul acesta Ministerul Turismului va îmbrăţişa o abordare digitală a promovării turismului autohton, derulând acţiuni de marketing pe reţele de socializare şi punând bazele unui portal de informaţii de turism care va fi finanţat din fonduri bugetare, scrie Money.ro. Conform programului anual de marketing şi promovare turistică publicat în Monitorul Oficial, pe 14 ianuarie, anul acesta Ministerul Turismului va derula “acţiuni de marketing prin internet, reţele de socializare şi alte mijloace electronice”.
Ofensivă online a Elenei Udrea: marketing pe reţele sociale şi un portal de turism
Clubul Dilema veche organizează o întâlnire cu publicul şi o discuţie cu Andrei Pleşu, Radu Cosaşu şi Mircea Vasilescu, scrie Adevărul. Dezbaterea aniversară pe tema „Dilema veche la majorat: cum ne-am petrecut tranziţia“ va avea loc mâine, de la ora 19.00, la Teatrul Nottara din Bucureşti. Intrarea la evenimentul programat în sala „Horia Lovinescu” va fi liberă, în limita locurilor disponibile.
Dilema veche împlineşte 18 ani!
PHD Germania a câştigat contul de media al brand-ului vestimentar Esprit, în urma unei licitaţii ce a avut mai multe faze, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brand Republic. Acest cont era deţinut iniţial de agenţia germană Kemmerich Media, conform sursei citate.
PHD Germania a câştigat contul de media Esprit în Europa
"

Niciun comentariu: