joi, 17 februarie 2011

17 februarie: Cosmin Cernat, despre licitaţia pentru drepturile TV: Nu putem vorbi de o ofertă TVR dacă nu ştim încă ce cumpărăm

17 februarie: Cosmin Cernat, despre licitaţia pentru drepturile TV: Nu putem vorbi de o ofertă TVR dacă nu ştim încă ce cumpărăm: "

În acest moment “nu putem vorbi de o ofertă a TVR-ului” în licitaţia pentru drepturile de difuzare a meciurilor din Liga 1, în următoarele trei sezoane, pentru că LPF nu a definitivat caietul de sarcini pentru licitaţie şi “nu ştim încă ce cumpărăm”, a spus, pentru HotNews.ro, directorul Departamentului Sport al TVR, Cosmin Cernat.

El a făcut această declaraţie în contextul în care presa sportivă (ProSport, OnlineSport.ro și Cătălin Tolontan pe blogul său) l-a citat, zilele acestea, pe şeful Ligii, Dumitru Dragomir, spunând că TVR a oferit 3,5 milioane de euro pe sezon pentru unul dintre pachetele de drepturi TV. Cosmin Cernat: “E foarte uşor să avansezi o sumă de 100,000 de euro pe meci, pe care o consider şi eu mult prea mare, însă nu putem vorbi de o ofertă a TVR-ului dacă nu ştim încă ce cumpărăm.”

Şefii unor cluburi nu sunt de acord cu vânzarea drepturilor TV sub forma a nouă pachete separate, de teamă că televiziunile nu vor lua toate meciurile. Preţul de pornire al primelor şapte pachete va fi 4,2 milioane de euro pe sezon (total 29,4 milioane), scrie Evenimentul Zilei. “Vânzarea separată a pachetelor s-ar putea să reprezinte o mare problemă, mai ales pentru echipele mici, care nu fac rating. (…) Cine dracu’ ar da peste trei milioane pentru un pachet cu un meci Mediaş – Brăneşti?”, a declarat pentru EVZ un conducător de club speriat de posibilitatea ca televiziunile să evite să plătească pentru toate pachetele..

Zona de impact, realizată de Corina Drăgotescu, va înlocui în grila Realitatea TV emisiunea făcută până ieri seară de cuplul Adrian Ursu- Oana Stancu, la care conducerea postului a decis să renunţe. “Nu ştiu exact ce va fi în noua grilă. Temporar, adică aproximativ o lună, eu voi înlocui spaţiul de la 21.00 la 22.24, cu emisiunea Zona de impact ce va fi difuzată de luni până vineri. După aceea, nu ştiu ce se va întâmpla”, a declarat Corina Drăgotescu pentru Evenimentul Zilei.
Corina Drăgotescu, în locul jurnaliştilor Adrian Ursu şi Oana Stancu la Realitatea TV

Ministerul Mediului şi Pădurilor organizează o licitaţie pentru achiziţia unor servicii de publicitate, contract estimat la 1,14 mil. lei, fără TVA, scrieDailyBusiness.ro, care citează e-licitaţie.ro. Mai exact, contractul vizează achiziţia de servicii de publicitate media pentru implementarea proiectului “Dezvoltarea pieţelor ecologice emergente din România” (Ecomerge). Perioada de derulare a contractului este de 45 de zile de la data atribuirii acestuia, potrivit unui anunţ publicat miercuri pe e-licitaţie.
Ministerul Mediului cumpără servicii de publicitate de peste 1 mil. lei

Grupul Intact va lansa, în a doua jumătate a acestui an, un portal de business ce va fi coordonat de Adrian Mirsanu, fostul redactor-şef al ziarului Business Standard, notează HotNews şi Financiarul, care citează un comunicat de presă. Media Casa Press, companie ce face parte din grupul Intact, a anunţat la rândul său, printr-un comunicat de presă, că în prima jumătate a acestui an va dezvolta propriul portal, fin.ro. Acesta va îngloba conţinutul publicaţiilor Săptămâna Financiară şi Financiarul, dar şi alte informaţii de profil.

După ce au vizionat mii de oameni din diverse colţuri ale ţării, cu vârste şi ocupaţii diverse, juriul şi prezentatorii de la Românii au talent sunt convinşi că suntem un popor cu aptitudini. “Sunt românii talentaţi? Da, au răspuns în cor juriul şi prezentatorii de la Românii au talent, ce debutează mâine, de la ora 20.30, la Pro TV. Bugetul alocat pentru Românii au talent este similar cu cel al emisiunii Dansez pentru tine, iar în proiect sunt implicaţi în jur de 250 de oameni, scrie Evenimentul Zilei. Finala va fi transmisă live de pe platourile din Studiourile Mediapro. Pentru concurenţii care vor intra în semifinale se vor asigura transport, cazare şi masă.
Da, românii au talent!

O prezenţă echilibrată, chiar uşor rezervată, mereu cu zâmbetul pe buze, Andi Moisescu are două pasiuni: jazz-ul şi spectacolul. Cel care declară că „într-o şedinţă fac eforturi, în show doar mă manifest natural “, este pregătit, alături de ceilalţi doi colegi din juriu, pentru startul emisiunii „Românii au talent”. Dacă despre Apropo Tv Andi Moisescu spune „Sunt eu, proiectat pe televiziune”, despre această nouă emisiune, recunoaşte că îi vine ca o mănuşă. Cum este această „mănuşă” şi de ce ar trebui să o vedem şi noi? Ne spune Andi Moisescu: „Cunoşteam foarte bine formatul „Got Talent”. E foarte popular în toată lumea. Nu m-am gândit niciodată că aş putea să fac parte din el. Dar acum, după ce-am depăşit faza preselecţiilor, mă întreb cum de nu m-am gândit? Îmi vine mănuşă! Nu fac nici cel mai mic efort. Parcă a fost făcut pentru mine”, a declarat Moisescu într-un interviu pentru România liberă.
Andi Moisescu: Românii sunt printre oamenii care au talent în toate domeniile

Opt agenţii de lobby şi public affairs au creat Asociaţia Registrul Român de Lobby (ARRL), care îşi propune să promoveze şi să asigure autoreglementarea activităţilor de pe o piaţă care se ridică la 40-50 de milioane de euro anual, scrie Wall-Street.ro. Obiectivul asociaţiei este de a populariza şi a promova activitatea de lobby ca fiind una legitimă. a€œIn Europa lumea a început să se ferească de cuvântul A«lobbyA». Noi am decis să ne asumăm acest statut de lobbyisti”, a spus Laura Florea, preşedinte ARRL şi managing partner al Point Public Affairs. În lipsa unei legi a lobby-ului, ARRL va asigura autoreglementarea domeniului prin intermediul unui Cod de Etică al Activităţilor de Lobby şi prin Registrul Reprezentanţilor Grupurilor de Interese din România a€“ o bază de date publică, creată după modelul Registrului de pe lângă Comisia Europeană, unde se pot înscrie companiile şi persoanele care practică lobby-ul.
Pas către autoreglementare: Firmele de lobby s-au grupat într-o asociaţie cu cod etic şi registru

Alexandru Lăzescu, preşedintele-director general al Televiziunii Publice, a declarat marţi seară, în cadrul unei dezbateri, că eliminarea taxei TV – vizată printr-o iniţiativă adoptată în mod tacit de Camera Deputaţilor şi care va fi analizată de Senat – este echivalentă cu desfiinţarea TVR, scrie Mediafax. La dezbaterea organizată de Asociaţia Consumatorilor de Media au mai participat şi Ioana Avădani, director executiv al Centrului pentru Jurnalism Independent, şi Ciprian Luca, deputat PSD şi unul dintre iniţiatorii proiectului legislativ care prevede eliminarea taxei TV.
Alexandru Lăzescu a spus că discuţiile privind eliminarea taxei TV ar trebui făcute “cu bună credinţă şi argumente consistente”. Ciprian Luca a precizat că iniţiativa legislativă de eliminare a taxei TV a pornit din cauză că programele de ştiri difuzate de Televiziunea Publică nu sunt echidistante, dar şi din cauza modului în care TVR a reflectat moartea poetului Adrian Păunescu.
Alexandru Lăzescu: Eliminarea taxei TV înseamnă desfiinţarea Televiziunii Publice

Profesorii Şcolii IAA de Marketing şi Comunicare au fost acreditaţi CNFPA, în urma unui curs de dezvoltare a competenţelor de formator, scrie IAA.ro. Acest curs este recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi Ministerul Educaţiei Cercetării Inovării Tineretului şi Sportului. Cursul se adresează în general persoanelor care vor să profeseze în domeniul serviciilor de formare profesională, respectând cerinţele UE privind cadrul european pentru asigurarea calităţii în educaţie şi formare profesională.
Profesorii Şcolii IAA, acreditaţi CNFPA

Jurnalista CBS Lara Logan a fost supusă unui “asalt sexual brutal şi îndelungat”, scrie Gândul care citează un comunicat al postului de televiziune american. Corespondenta CBS se află acum într-un spital din SUA, după ce echipa ei a fost atacată de circa 200 de oameni în ziua în care Hosni Mubarak părăsea puterea. Ziua de bucurie a egiptenilor – vineri, 11 februarie, când preşedintele Hosni Mubarak a părăsit puterea – a fost cea mai neagră zi din cariera de corespondent internaţional a jurnalistei Lara Logan de la CBS News.
JURNALISTA CBS NEWS VIOLATĂ ŞI BĂTUTĂ ÎN EGIPT. Postul TV: „Lara Logan a fost supusă unui asalt sexual brutal şi îndelungat”

Cea mai mare agenţie de media din România, Zenith Media, a concurat la acest titlu alături de toate agenţiile din reţeaua ZenithOptimedia: un total de 80 proiecte şi 8 finaliste, scrie IAA.ro. România a câştigat cu proiectul “Lumea Cafelei“, dezvoltat pentru Nescafé. “Lumea Cafelei” este o platforma online de tip joc interactiv, dezvoltat pe cea mai mare comunitate pentru femei, eva.ro. Timp de doua luni, utilizatorii si-au putut crea plantatia de cafea, ajungand treptat sa-si produca propria ceasca de Nescafé. Pasii jocului corespundeau procesului natural de fabricare a cafelei.
Zenith Media, desemnată câştigătoarea premiilor anuale ZenithOptimedia Global ROI Excellence Awards 2010

La doar o zi după ce Apple a anunţat că va impune o taxă de 30% pentru toţi producătorii de conţinut media care vor să-şi vândă produsele pe platforma iOS, Google a lansat un serviciu rival de trei ori mai ieftin numit Google One Pass, scrie HotNews.ro. Pe lângă avantajele legate de costuri, producătorii de conţinut media vor primi de la Google şi date despre consumatori, lucru refuzat de Apple, informează Wall Street Journal.

​VIDEO Google lanseaza un sistem de plati multi-platforma pentru continut media

Grupul de comunicare britanic WPP îşi va uni agenţiile digitate într-o nouă divizie, Possible Worldwide, care va avea sediul central la New York şi alte 17 birouri regionale în întrega lume, scrie DailyBusiness.ro, care citează AdvertisingAge. Astfel, Possible Worldwide va include agenţiile Schematic, Bridge Worldwide (ambele cu sediul în SUA), Blue Interactive Marketing (din Singapore) şi Quasar Media (din India).
WPP îşi uneşte agenţiile digitale într-un nouă divizie

Sursa foto: Prosport.ro

"

Niciun comentariu: