luni, 14 februarie 2011
Monitorizare BRAT: Un ziar financiar, unul generalist, unul sportiv si sapte reviste au atras cea mai multa publicitate in ianuarie
Monitorizare BRAT: Un ziar financiar, unul generalist, unul sportiv si sapte reviste au atras cea mai multa publicitate in ianuarie: "Trei ziare si sapte reviste au atras cea mai multa publicitate, in randul titlurilor de presa scrisa, in ianuarie 2011, luna in care un client telecom, trei clienti auto, doi clienti financiari-bancari, un producator de cosmetice si unul de bere au investit cel mai mult in publicitatea print, potrivit reprezentantilor BRAT. Biroul Roman de Audit al Tirajelor a lansat serviciul Monitorizarea Investitiilor in Publicitate-Presa Scrisa, primele rezultate ale studiilor fiind aferente lunii ianuarie. BRAT intra astfel pe un segment unde s-au impus deja companii de monitorizare precum Alfa Cont."
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu