Ediția a doua a emisiunii Românii au talent a depășit recordul primei emisiuni. În mediul urban, ratingul mediu a fost de aproape 20%, ceea ce înseamnă că 2,24 de milioane de romăni din orașe s-au uitat la show în fiecare minut.
Pe intervalul emisiunii, următorul clasat a fost mult în urmă. Antena 1 a avut un rating de aproximativ cinci ori mai mic.
- Cota de piață a emisiunii a fost, în mediul urban, de 39,8% (aproape 40% dintre orășenii care se uitau la televizor erau pe Pro TV).
Clasamentul posturilor TV pe intervalul emisiunii Românii au talent, la a doua ediție:
1. Pro TV: 2.240.000 de telespectatori (19,5 rating)
2. Antena 1: 456.000 (4)
3. TVR 1: 388.000 (3,4)
4. Kanal D: 296.000 (2,6)
5. Antena 3: 257.000 (2,2)
Săptămâna trecută, la prima ediție, Românii au talent a fost urmărit, în medie, de 1,05 milioane de telespectatori în medie pe minut, în mediul urban.
Citește și:
"
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu