miercuri, 23 februarie 2011

Stenograme din programele TV sancţionate de CNA - palmuirea lui Marian Niculescu

Decizia nr. 210 din 22.02.2011 - CNA: "Redăm din raportul de monitorizare:

“Mariana Moculescu: Îţi trag una...
Simona Gherghe: Nu, nu, nu. Nu, nu, nu. Vă rog. Vă rog.
Mariana Moculescu: Ai înţeles? Nenorocitule care eşti!
Marian Niculescu: Luaţi ăsta că eu am plecat.
Simona Gherghe: Nu, vă rog frumos! Nu, nu, nu.
Mariana Moculescu: Pleacă, de-aici, securist împuţit, comunist.
Marian Niculescu: Păi, dacă-ţi dau una, mori acuma! Da nu ţi-e ruşine?
Mariana Moculescu: Poftim? Îndrăzneşte numai!
Simona Gherghe: Vă rog frumos! Vă rog frumos!
Marian Niculescu: Vagaboando, ce eşti! Golanco! Nu ţi-e ruşine?
Simona Gherghe: Hai să ne liniştim!
Mariana Moculescu: Securist împuţit! Dispari de-aici!
Simona Gherghe: Nu, nu.
(...)
Mariana Moculescu: Pentru filmuleţele pe youtube. Ca să ştii. Pentru filmuleţele pe youtube.
Simona Gherghe: OK. Vă rog să ne liniştim. Haideţi să ne liniştim. Mariana, Mariana, Mariana, te rog frumos!.
(...)
Mariana Moculescu: Mă bucur că am avut prilejul aici la voi, la Antena 1, să-i dau o palmă pentru cât rău mi-a făcut în viaţă mie şi copilului meu. Şi nu ne-a lăsat liniştite nicio secundă. Cine este el?”.
(...)"

Niciun comentariu: