miercuri, 6 aprilie 2011

Negru Dana, Miss ATL 2011 e din Republica Moldova: "Prefer lucrurile stabile"

Din categoria “ Ce mai fac missele şi misterii noştri?” 







De departe, cei mai populari elevi ai liceului A.T.Laurian sunt câştigătorii ediţiilor de Miss  şi Mister ATL.  Astăzi, avem ocazia să o cunoaştem mai bine pe Negru Dana, câştigătoarea titlului de Miss Preuniversitaria ATL 2011. Ea ne vorbeşte despre participarea la concurs, dar nu ezită să ne împărtăşească şi planurile ei de viitor.

Dana, pentru început , te rog să iţi faci o mică prezentare.
Mă numesc Negru Daniela. M-am născut în Republica Moldova şi sunt elevă a Colegiului Naţional „A.T.Laurian” în clasa a XII-a , profilul bilingv-franceză. Am 19 ani şi sunt nativă a zodiei Balantă. Despre mine aş putea spune că sunt o persoană foarte încăpăţânată, uneori prea încăpăţânată. Sunt o fire deschisă, sociabilă şi optimistă.
Care este deviza ta în viaţă?
În viaţă mă ghidez după deviza “ Trăieşte fiecare clipă de parcă ar fi ultima din viaţa ta, dar fă-o cu cap!”
Enumeră te rog câteva dintre hobby-urile tale.
Îmi place foarte mult teatrul. Fac parte din trupa de teatru Katharsis a ATL-ului . Iubesc pianul. Am făcut 5 ani de pian în Republica Moldova. Un ultim hobby ar fi lectura. Ador să citesc pe timp de ploaie.
Ce te-a determinat să participi la acest concurs?
Mi-am dorit să particip la Miss încă din clasa a IX-a, dar nu am reuşit să ajung la preselecţie. Am lăsat pe anul următor, dar m-am îmbolnăvit. În clasa a XI-a am reuşit să particip, dar nu am luat decât locul II . După toate acestea mi-am zis că nu pot pleca din Laurian fără coroniţa de Miss.
Ce crezi că ai avut în plus faţă de celelalte concurente, motiv pentru care ai fost desemnată câştigătoare?
Nu ştiu ce am avut în plus faţă de celelalte fete, înălţimea poate. Toate au fost foarte frumoase , dar posibil ca experienţa , faptul că sunt familiarizată cu scena , sa-şi fi spus cuvântul.
Consideri că exeperienţa trăită la concurs iţi poate fi benefică în viitor?
Desigur. Orice fel de experienţă trăită îţi este benefică. Acestea formează un ,,album al vieţii’’. Clipa trece , dar ampernta rămâne pentru totdeauna.
Că veni vorba de viitor, ce facultate intenţionezi să urmezi?
Mereu mi-am dorit să fac medicina. Am renunţat la un momendat dat , dar am revenit la ideea itiţială. Deci, medicina.
Te-ai gândit vreo clipă să-ţi construieşti o carieră de model?
Sincer , da. M-am gândit la o carieră în modeling , dar am renunţat . Nu e vorba doar de drumul greu , ci şi de durata meseriei. Mereu se va gasi una si mai frumoasă . După cum spunea Lawrence : ,, Gloria poate fi întunecată de alta şi mai mare. ”. Eu prefer lucrurile stabile.
Mulţi dintre băieţi probabil ar fi curioşi să afle dacă ai prieten. Ne poţi da mai multe detalii despre acest subiect?
Da. Vă pot spune că am o relaţie de doi ani jumătate.
Ai vreun mesaj pentru viitorii participanţi la concursurile de Miss si Mister?
Le-aş spune ce mi-a spus şi mie o mică  Miss : ,, Ţine minte, nu scena te stăpâneşte pe tine, tu o stăpâneşti pe ea.’’
Dana, îţi mulţumesc pentru timpul acordat şi îţi doresc să ai mult noroc pe viitor !

Genoveva Răuţu

Niciun comentariu: