miercuri, 6 aprilie 2011

Un grup important de publisheri online presează BRAT să transparentizeze sursele de audiență ale siteurilor

Un grup important de publisheri online presează BRAT să transparentizeze sursele de audiență ale siteurilor: "

Gazeta Sporturilor a trimis către SATI, în această dimineață, o inițiativă prin care solicită ca “datele privind referrerii tuturor siteurilor BRAT să devina pe deplin transparente către publisheri, agenții și clienți”, scrie HotNews, care îl citează pe Augustin Roman, directorul site-urilor din reteaua GSP.

Printr-un acces transparent la aceste date, toți cei interesați ar putea vedea de unde provine traficul siteurilor românești, înscrise în SATI.

“Agențiile de publicitate și clienții sunt unanimi în a sprijini acest gen de transparență si ei sunt principalii beneficiari ai unei audiențe clare”, se arată in cererea lansată de GSP.ro.

Potrivit lui Augustin Roman, “avem acordul de principiu al Ringier (Mihnea Vasiliu), Realitatea Media (Sorin Kosz), TPU și Q2M (Dragoș Stanca), ARBOmedia (Călin Rotăruș), Adevarul pentru a lansa dezbaterea în SATI”.

HotNews se declară, de asemenea, susținător al inițiativei GSP.

"

Niciun comentariu: