Agenția de publicitate Ogilvy a realizat cea mai nouă campanie de imagine a postului Money Channel, care are drept slogan Economia e viața.
Lansarea noii platforme strategice “Economia e viață”, care reprezintă direcția de construcție și evoluție a postului TV la nivel editorial, coincide cu 5 ani de existență a Money Channel.
Înainte de alte detalii, iată cum arată spotul TV:
Click here to view the embedded video.
“Economia e religie. Economia e sex. Economia e artă. Economia e dramă. Money Channel şi Ogilvy văd economia ca fiind…Viaţă.”
Anunţată încă de la jumătatea lunii martie printr-un teasing TV, campania de imagine continuă din 5 aprilie şi se va derula timp de aproximativ două luni, pe diferite canale media: TV; radio; presa şi online, cu bannere pe site-uri economice şi de interes general şi Facebook.
Dani Macarie, Creative Director Ogilvy :
"“Nu există viaţă în afara economiei. Orice fapt de viată poate fi tradus printr-un concept economic. Şi invers. Pe acest adevăr se construieşte campania (…) care sper că-şi va convinge publicul de faptul că o televiziune economică vorbeşte mai mult decât oricare alta despre viaţa fiecăruia dintre noi.”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu